neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

جاذبه های گردشگری کیش

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزیره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌های چوبی و آلاچیق های زیبا و محل متعدد پخت کباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقیده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نیاز، گره هایی با پارچه بر شاخه های درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

پارک شهر کیش

اولین پارک شهر کیش، با مساحت ۱۰/۸ هکتار در سال 1393 بعنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری افتتاح شده، این پارک دارای دریاچه های مصنوعی و آب نماهای زیبا، با وجود آلاچیق های متنوع است. همچنین تفریحگاهی مناسب برای ساکنین منطقه و گردشگران تور کیش میباشد. میهمانان عزیز تور کیش در پارک شهر کیش لحظاتی شاد با وجود پیست دوچرخه و اسکیت نیز خواهند داشت.

مراجعه به پارک شهر کیش، با ارائه خدمات ورزشی و تفریحی و فضاهای سبز - فضای ورزش و تندرستی، قایق سواری، پارکینگ برای مسافران تور کیش خالی از لطف نیست.   

 

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نیروى باد از اعماق زمین به بالا کشیده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنین در این کلبه آبگرمکن خورشیدی و انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته می شود. استفاده از این سیستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش که در قدیمی ترین محله جزیره کیش واقع شده، به همت بومیان کیش راه اندازی شده و قدمتی 200 ساله دارد.این مکان دارای 200 متر مربع مساحت بوده و متشکل از 15 اتاق و 2 حیاط مجلسی و خانوادگی می باشد و به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگی و صنایع دستی بومیان کیش و توسعه گردشگری،با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شده که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش می باشدخانه مردم شناسی برای بومیان کیش به ویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مکتب خانه و فراگیری قرآن دارای جایگاه ویژه ای بوده و به حاج عبدالله ابن شاهین یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین اشخاص بومی کیش تعلق داشته،این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشته و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

حدود هزار بافت سنتی و معماری این خانه با وسایل و امکانات سنتی آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هایی از آن نیز با استفاده از مصالح بومی بازسازی شده است.حیاط آن دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از مسافران تور کیش است.لازم به ذکر است که زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند اما حیاط خانوادگی یا همان (زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشته اند. این مکان همچنین از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان)، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی،تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش برای همه گروه های سنی و با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم به خصوص برای جوانان ایجاد شده است.این مکان اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران بوده که با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی بنا شده است. سافاری (Safari) در لغت یعنی بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا که به برنامه تور گردشی گفته می شود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.تور صحرا یکی از معروف ترین انواع تور سافاری است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی بوده است. در این تور از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و حتی شتر نیز استفاده می شود .طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا می باشد. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب و موقعیتی خوب و مناسب یکی از مکانهای بالقوه برای مسافران و تور سافاری است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



هتل های مشهد

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد : 

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

هتل درویشی مشهد 2

هتل درویشی مشهد4

 

هتل گل نرگس مشهد

golenarges3.jpg

هتل گل نرگس مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در فلکه آب، مقابل باب الجواد، نبش سرشور 15 واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

golenarges2.jpg

هتل گل نرگس مشهد دارای سوییت‌های 3 و 4 و 5 تخته می باشد.این هتل با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارد، آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

golenarges1.jpg

امکانات هتل گل نرگس مشهد:

اتاق های یک و دو تخته، رستوران، مرکز خرید، روم سرویس‌، آسانسور،پکیج تهویه، صبحانه سلف سرویس، سرویس چای، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...از جمله امکانات هتل گل نرگس مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golenarges4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل سرخ مشهد

golesorkh1.jpg

هتل گل سرخ مشهد از جمله هتل های تاپ 3 ستاره مشهد بوده که جزو تمیزترین هتل‌های احداث شده در نزدیکی حرم مطهر امام رضا می‌ باشد.این هتل در سال 94 و نزدیک حرم رضوی افتتاح شد که دارای موقعیتی استثنایی،نوساز و دارای معماری مدرن می ساشد.این هتل دارای 33 اتاق و یک رستوران با ویوی رو به حرم می باشد که باعث استقبال مسافران تور مشهدشده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 1 دقیقه می باشد.

golesorkh2.jpg

golesorkh6.jpg

امکانات هتل گل سرخ مشهد:

از جمله امکانات هتل گل سرخ مشهد می توان به لابی، اینترنت،آسانسور،گشت درون و برون شهری،رستوران، کافی شاپ، فولبرد، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت،صبحانه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و بدون دغدغه را تجربه نمایند.

golesorkh3.jpg

golesorkh4.jpg

golesorkh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره زمرد مشهد :

هتل 4 ستاره زمرد مشهد در خیابان امام رضا و در جوار حرم مطهر رضوی احداث شده است. مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

هتل زمرد1

امکانات هتل زمرد مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در اتاق و لابی، آسانسو، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، چایخانه، سالن کنفرانس، اعلام حریق و...

هتل زمرد 2

هتل زمرد4

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 

هتل های آنتالیا

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

nirvana1.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی 900 متری می باشد و 3 اسکله اختصاصی نیز دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا نیز ۳۰ کیلومتر می باشد.این هتل با امکانات و مناظر زیبایی که دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار شیک و به روزمی باشد که همه آنها دارای امکاناتی همچون مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریا و...می باشند. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز بوده و سرسره های مهیج و رنگارنگی دارد که نظر همگان را به خود جلب کرده است.این هتل دارای رستوران های رو باز در کنار استخر و نیز سربسته می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگیزی را در آنتالیا سپری نمایند.

nirvana3.jpg

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

از جمله امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان به: رستوران، تهویه مطبوع، لباس شویی،خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی، تنیس زمین بازی، غواصی، حمام بخار فنلاندی، استخر در فضای باز و بسته و...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری خوب و لذت بخش را تجربه نمایند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

dolfin1.jpg

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از جمله هتل های شیک و 5 ستاره آنتالیا بوده که در نزدیکی ساحل واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر می باشد که مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.
 

dolfin3.jpg

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا دارای اتاق هایی بزرگ و شیک با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ با نمای رو به دریا ،سرویس بهداشتی، حمام های تمیز و....می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت راحتی را تجربه نمایند.
 

dolfin2.jpg

dolfin4.jpg

تفریحات و سرگرمی های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیاشامل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد.در رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی برای مسافران تور آنتالیا طبخ می شود.
 

dolfin6.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامهرستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی،وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته و...از جمله امکانات رفاهی  هتل دلفین دیوا پرمیرآنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.
 

dolfin5.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

larahadrianoos1.jpeg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در مکانی نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا و نیز در پنج کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه،9 کیلومتر وتا مرکز شهر 11 کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

larahadrianoos6.jpg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت شامل ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل هستند، می باشد.اکثر این اتاق ها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. هتل لارا هادریانوسآنتالیا با امکانات رفاهی و ورزشی و پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت به میهمانان تور آنتالیا می باشد تا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

larahadrianoos2.jpg

larahadrianoos4.jpg

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا:

سرویس 24 ساعته،تلویزیون، ماهواره، رستوران( با ارائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده به صورت سلف سرویس)،کافی شاپ (با متنوع ترین نوشیدنی های تازه)، استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ...از جمله امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

larahadrianoos5.jpg

larahadrianoos3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا

Limakatlantisdeluxe1.jpg

هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا که از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد، در ساحل واقع شده و دارای ۵ استخر در فضای باز است که با درختان بلند نخل احاطه شده اند.این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر،تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

Limakatlantisdeluxe5.jpg

هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا دارای 373 اتاق است که تمام آنها دارای امکاناتی همچون: سیستم تهویه، بالکن، دکوراسیون مدرن،سبد میوه و انواع نوشیدنی، تلویزیون، ماهواره ، بار و... می باشند.این هتل دارای حمام ترکی ، سونا،استخر و باشگاه ورزشی بوده و همچنین رستوران هایی دارد که در آن ها انواع غذاهای ترکی و بین المللی و انواع سوشی و غذاهای مکزیکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود.

Limakatlantisdeluxe2.jpg

Limakatlantisdeluxe4.jpg

امکانات هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا:

از جمله امکانات هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا می توان به: رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، آرایشگاه، بار، خدمات نگهداری اطفال، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، سونا، میز پینگ پنگ، زمین گلف و...اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا می باشد.

Limakatlantisdeluxe6.jpg

Limakatlantisdeluxe3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


 

 

هتل گرند رینگ آنتالیا

grandring1.jpg

هتل گرند رینگ آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و شیک آنتالیا می باشد که از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است .این هتل در سال 2006 ساخته شده و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و تا کمر 20 کیلومتر می باشد.این هتل دارای ساحل اختصاصی و استخر در فضای باز و رستوران بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند از فضای کوهستانی و مناظر سرسبز اطراف هتل لذت ببرند.

grandring2.jpg

grandring4.jpg

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای 323 اتاق شامل اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد می باشد که همه آنها دارای امکاناتی نظیر: بالکن، سیستم تهویه، مینی بار ، سشوار ، حمام مجهز، وان ، تخت های بزرگ و راحت، صندوق ایمنی ، تلفن و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشند.

grandring6.jpg

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

رستوران، کافی شاپ ، اینترنت بی سیم،  سونا ، استخر ، جکوزی، سالن بیلیارد ، بولینگ ،باشگاه ورزشی،  اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه، عکاسی،لابی بار و... از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل گرند رینگ آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

grandring3.jpg

grandring5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد که در بین هتل های ۴ ستاره مسکو یکی از بهترین گزینه هاست.فاصله این هتل تا استادیوم المپیک و ایستگاه متروی میرا تنها 10 دقیقه می باشد و مسافرانتور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه دارای 492 اتاق می باشد که همه آنها با رنگ های گرم و دلنشین طراحی شده است.همه این اتاق ها مجهز به مبلمان شیک ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، مینی بار و....می باشند. دو رستوران در هتل وجود دارد که انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی در آنها برای میهمانان تور روسیه طبخ می شود.

امکانات هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه:

رستوران،اینترنت، 5 استخر روباز، فروشگاه، زمین بازی کودکان،هاکی،بار، رستوران، امکانات برای افراد معلول، خشک شویی و...از جمله امکانات هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه یکی از هتل های 4 ستاره و شیک سنت پترزبورگ روسیه می باشد که از امکانات مدرن و خاصی برخوردار بوده است.فاصله این هتل تا کلیسای سنت اسحاق و سنت نیکولاس 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و امکانات مدرنی که دارد مورد توجه و استقبال مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی شیک و تمیز بوده که تمام آنها مجهر به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای و مبلمان نرم و راحت می باشند.رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.همچنین این هتل چندین رستوران و کافه و یک سالن ورزشی و استخر دارد.

امکانات هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه:

ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه های متعدد، ماساژ، سونا، سولاریوم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... از جمله امکانات هتل امباسادور سنت پترزبورگروسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 

هتل های دبی

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی از جمله هتل های 5 ستاره و شیک و مجلل دبی می باشد که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن انجام گرفته است.این هتل ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر و در خیابان شیخ زاید، روبه‌روی مرکز تجارت جهانی واقع شده است.هتل فیرمونت دبی دارای طراحی منحصر به فرد و لابی زیبا با محوطه باغ بهشتی می باشد که آن را از سایر هتل ها مجزا ساخته است و باعث استقبال زیاد گردشگران تور دبی شده است.

ساختمان هتل فیرمونت دبی بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل ۳۹۴ اتاق و سوئیت با امکاناتی کامل دارد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و با کیفیتی عالی را برای میهمانان تور دبی فراهم می آورد.همچنین هتل دارای سالن‌های کنفرانس با تجهیزات مدرن فنی نیز می باشد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

رستوران،کافی نت،اتاق کنفرانس،اینترنت پر سرعت،خدمات پستی،پرینتر و فتوکپی،ترانسفر فرودگاهی،سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور و....از جمله امکانات هتل فیرمونت دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند با بهره گیری از آنها اقامت آرام و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که نزدیک مرکز خرید ریف دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه و تا نقاط توریستی آن کمتر از 7 دقیقه می باشد.بدین ترتیب مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آسیانا دبی 150 اتاق دارد که همه آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت و...می باشند.این هتل همچنین یک استخر در فضای باز و آبگرم دارد و مسافران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن نیز استفاده نمایند.در رستوران های هتل انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی سرو شده و کارکنان این هتل نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

امکانات هتل آسیانا دبی:

رستوران , اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه , دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیانا دبی می باشند که در اختیار همه میهمانانتور دبی قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی که از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل ناحیه جمیرا دبی است، جزو هتل های معروف دبی می باشد و چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز و دریا دارد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، تا پارک آبی 10 دقیقه ،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله داشته و به دلیل دسترسی آسان مسافران تور دبی به مراکز شهر، مورد استقبال زیادی واقع شده است.

هتل هبتور گرند دبی 446 اتاق در 14 تیپ مختلف دارد که دارای امکانات بسیاری از جمله مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع و... می باشند. این هتل همچنین 18 رستوران و بار نیز دارد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی مطابق با ذائقه مسافران تور دبی در آنها سرو می شود، برخی رستوران های هتل نیز مخصوص سرو غذاهای محلی است.برای نمونه رستوران شاه جهان ، مخصوص سرو غذاهای هندی بوده و در رستوران لوچیانو نیز غذاهای ایتالیایی طبخ می شود.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

رستوران، اینترنت،ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار،سکوی شیرجه،نگهداری ازکودکان،مراکز تجاری،اتاق جلسه،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا از جمله امکانات هتل هبتور گرند دبی می باشد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است.فاصله این هتل  تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و شرایط و امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبی بوده است.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 484 اتاق شیک بوده که رنگ آمیزی آنها بسیار شاد و مدرن است. لازم به ذکر است تمام این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشند. این هتل با خدمات منحصربه فردی که دارد، باعث ایجاد لحظات خوب و به یاد ماندنی برای میهمانان تور دبی می شود.

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی می توان به: ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سونا و ...اشاره کرد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

 

هتل پولمن سیتی سنتر دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل در سال 1997 و در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر، تا برج دبی 2.6 کیلومتر و تا پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.این هتل دارای 361 اتاق است و با خدمات و امکانات خوبی که ارائه می دهد،باعث استقبال مسافران تور دبی شده است.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی :

رستوران با ارائه غذاهای بین المللی و مراکشی و یونانی، ۴ بار با انواع نوشیدنی، تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... از جمله امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبیمی باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

تور دبی از مشهد