neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد. 

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند بهترین گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته است. این هتل دارای 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب می باشد. هتل خاتم کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین گزینه باشد. از مزایای دیگر این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی به مراکز خرید می باشد که توریست های تور کیش به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیراً بازسازی شده است. هتل الیت کیش دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و در نزدیکی بازار مرجان و پردیس قرار گرفته است. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از مزایای این هتل داشتن یک رستوران شیشه ای روی آب و همچنین قیمت مناسب می تواند باشد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آپارتمان فارابی کیش

هتل آپارتمان فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل که به صورت آپارتمان بوده و دارای سوئیت های 1 خوابه در 60 واحد ، سوئیت های 2 خوابه در 50 واحد ، سوئیت 2 تخته در 8 واحد و سوئیت های 2 نفره در 18 واحد به بالا می باشد. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور کیش می توان به میز بیلیارد اشاره کرد. در ضمن هتل فارابی دارای سفره خانه سنتی برای توریست های تور کیش می باشد. 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

 

هتل های استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 35 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست هایتور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول

soltanahmad.gif

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در منطقه توریستی سلطان احمد در سال 1919 میلادی در استانبول بنا شده و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره درسال 2015 یکی از هتل‌های منحصر به فرد در نوع خود انتخاب شده است .این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت شیک و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن سلطان احمد با مکان های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی مسافران تور استانبول می‌باشد.

امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول:

سالن بدنسازی، استخر و خدمات ماساژ ،رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و... 

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد. از مزایای این هتل برای گردشگرانتور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و اماکن توریستی می باشد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول با منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول با ماشین تنها 20 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای 203 اتاق زیبا و شیک و همچنین دارای سوئیت های استاندارد ، دولوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. از امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی و ... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره می باشد که در میدان تکسیم استانبول که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. این هتل لوکس در سال 1995 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. هتل گرین پارک تکسیم استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

هتل گرین پارک تکسیم استانبول دارای 8 طبقه و 81 اتاق و 6 سوئیت را دارا می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون و .... اشاره کرد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول در این رستوران ها طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

فضای سبز ، پارک مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، صندوق امانات و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول هتلی شیک و 4 ستاره می باشد که در قلب شهر استانبول واقع شده است و با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 110 متر فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است.  

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول :

هتل تکسیم گونن استانبول دارای 157 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، یخچال و .... اشاره کرد. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی راسفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سالن تناسب اندام و .... اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل تکسیم گونن استانبول :

ترانسفر فرودگاهی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :
تور استانبول زمستان 95 
تور استانبول دی 95 
تور استانبول بهمن 95 
تور استانبول اسفند 95 
تور استانبول نوروز 96

 

 

هتل های گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است.  این هتل  5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بتسیز گرجستان

هتل بتسیز گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 57 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب ، مینی بار و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به تراس مخصوص حمام آفتاب ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ و ..... اشاره کرد. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از مزایای هتل بتسیز گرجستان کارکنان مجرب و خوش برخورد بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستانارائه بدهند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بتسیز گرجستان :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاه ، دستگاه خودپرداز و .....

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان 

 

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار دارد. این هتل در سال 2014 برای توریست های تور گرجستان افتتاح گردیده است. هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان در مجموع دارای 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، یخچال و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی که هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان برای گردشگران تور گرجستان فراهم کرده است می توان به استخر ، حمام ترکی و سالن تناسب اندام اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات و راهنمایی های لازم را در اختیار گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. 

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لگاسی گرجستان 

هتل لگاسی گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهر گرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی گرجستان 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل لگاسی گرجستان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و توریست های تور گرجستان به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل لگاسی گرجستان :

هتل لگاسی گرجستان دارای 62 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. این هتل دارای رستوران برای توریست های تور گرجستان می باشد که توریست های عزیز می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در این رستوران سفارش داده و میل کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل لگاسی گرجستان می توان به زمین بازی مخصوص کودکان ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، مینی بار و .... برای توریست های تور گرجستان اشاره کرد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل زپ پالاس گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان واقع شده است. این هتل دارای 32 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین هتل زپ پالاس گرجستان دارای امکانات رفاهی از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... برای گردشگران تور گرجستان می باشد. در ضمن این هتل دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، کافی شاپ و .....

 

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان از اصفهان

 تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از شیراز 

 

هتل های گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است.  این هتل  5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بتسیز گرجستان

هتل بتسیز گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 57 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب ، مینی بار و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به تراس مخصوص حمام آفتاب ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ و ..... اشاره کرد. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از مزایای هتل بتسیز گرجستان کارکنان مجرب و خوش برخورد بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستانارائه بدهند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بتسیز گرجستان :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاه ، دستگاه خودپرداز و .....

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان 

 

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار دارد. این هتل در سال 2014 برای توریست های تور گرجستان افتتاح گردیده است. هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان در مجموع دارای 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، یخچال و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی که هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان برای گردشگران تور گرجستان فراهم کرده است می توان به استخر ، حمام ترکی و سالن تناسب اندام اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات و راهنمایی های لازم را در اختیار گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. 

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لگاسی گرجستان 

هتل لگاسی گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهر گرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی گرجستان 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل لگاسی گرجستان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و توریست های تور گرجستان به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل لگاسی گرجستان :

هتل لگاسی گرجستان دارای 62 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. این هتل دارای رستوران برای توریست های تور گرجستان می باشد که توریست های عزیز می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در این رستوران سفارش داده و میل کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل لگاسی گرجستان می توان به زمین بازی مخصوص کودکان ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، مینی بار و .... برای توریست های تور گرجستان اشاره کرد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل زپ پالاس گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان واقع شده است. این هتل دارای 32 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین هتل زپ پالاس گرجستان دارای امکانات رفاهی از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... برای گردشگران تور گرجستان می باشد. در ضمن این هتل دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، کافی شاپ و .....

 

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان از اصفهان

 تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از شیراز 

 

هتل های دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در قسمت غربی جمیرا پالم واقع شده است. این هتل تا ساحل تنها 3 دقیقه فاصله دارد. هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در 6 طبقه و دارای 405 اتاق می باشد که اتاق ها به شیوه عثمانی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای توریست های تور دبی می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و .... اشاره کرد.  در ضمن همه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که چشم اندازی زیبا به سمت خلیج فارس را دارند.  همچنین هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 10 رستوران می باشد که توریست هایتور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کند. 

 امکانات رفاهی هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته است می توان به استخر ، زمین تنیس ، اتاق ماساژ ، حمام سنتی به شیوه عثمانی ، سالن تناسب اندام و .... اشاره کرد. 

خدمات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

پارکینگ رایگان ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاهی و .....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل متروپولیتن پالاس دبی

هتل متروپولیتن پالاس دبی یکی از هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در خیابان المکتوم واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور دبی بنا گردیده است و تا بازار طلا با ماشین تنها 5 دقیقه فاصله دارد. هتل متروپولیتن پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی تنها 15 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل متروپولیتن پالاس دبی :

هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای 212 اتاق می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و به سبک عربی و شرقی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. این هتل دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای عربی و بین المللی در این رستوران ها برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، استخرروباز ، سونا و .... برای گردشگران تور دبی اشاره کرد. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری و فروشگاهی شهر دبی واقع شده است. هتل کنراد دبی در سال 2013 برای توریست های تور دبی افتتاح گردیده است. در ضمن این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 20 دقیقه فاصله دارد. هتل کنراد دبی به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد. 

 امکانات هتل کنراد دبی :

هتل کنراد دبی در مجموع 555 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند . از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها چشم اندازی زیبا به سمت جاده شیخ زائد و خلیج فارس دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کنراد دبی می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، استخر ، سالن تناسب اندام و ... برای توریست های تور دبی اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کنراد دبی :

خدمات خشکشویی ، دستگاه خود پرداز ، فروشگاه ، صندوق امانات و ......

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لندمارک ریکا دبی

هتل لندمارک ریکا دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس شهر دبی می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل لندمارک ریکا دبی تا ایستگاه مترو میدان یونیون کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل لندمارک ریکا دبی :

هتل لندمارک ریکا دبی دارابی 84 اتاق لوکس می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون و ..... اشاره کرد. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، بین المللی و... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل لندمارک ریکا دبی برای گردشگرانتور دبی می توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لندمارک ریکا دبی :

صرافی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و ......

 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی یکی از هتل های شیک و 4 ستاره شهر دبی می باشد که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل 12 دقیقه با ساحل و کمتر از 4 کیلومتر با مرکز شهر دیره فاصله دارد. هتل فورچون گرند دبی در سال 2010 میلادی برای توریست های تور دبی افتتاح شده است.

امکانات هتل فورچون گرند دبی :

هتل فورچون گرند دبی دارای 98 اتاق لوکس و زیبا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب و... می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور دبی می توانند اوقات استراحت خود را از امکانات رفاهی که هتل برای آنها در نظر گرفته که شامل استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام می باشد بهترین بهره را ببرند. 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96