neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های ارمنستان

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

ASKADA.jpg


مرکز خرید اسکادا در خیابان هانراپتوتیان شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. اسکادا شرکتی پرکار در زمینه پوشاک بانوان است که در سال 197888 در مونیخ افتتاح شده است. طراحی ها و بافت منحصر به فرد آن مایه شد این برند به جایگاه مهمی در پوشاک برسد و شعبه های فراوانی را در سراسر جهان تاسیس کند. در سال 1994 فعالیت خود را در گویه لباس های ورزشی نیز ادامه گسترش داد و سپس به تولید کیف و کفش روی آورد. اکنون اسکادا در ایروان شعبه دارد و یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان و مراکز خرید ایروان ارمنستان میباشد.مسافران تور ارمنستان بذای  خرید می توانند از این مرکز خرید استفاده کنند.


بازار پتاک ارمنستان

POTAK.jpg

بازار پتاک در منطقه ایروان ارمنستان است.این از دو بخش تشکیل شده در یک قسمت مخصوص فروش عمده اجناس برای مغازه ها و در بخش دیگر عمده فروش هایی هستند که به مردم جنس می فروشند و همه چیز از لوازم آشپزخانه تا خشکبار لوازم ماهیگیری لباس و لباس شکار و خوراکی و ظروف و شکلات در این بازار موجود می باشد و از نظر قیمت نیز بسیارمناسب می باشد.


بازار ورنیساج ارمنستان

vernicaj.jpg

بازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یکشنبه) در نزدیکی میدان جمهوری (ریپابلیک) تشکیل می‌شود و یکی از مناطق دیدنی و محبوب گردشگران تور ارمنستان است. انواع  جواهرات، نقره‌جات، نقاشی‌ها، صنایع دستی، انواع اشیاء آنتیک، کتاب‌ها و چیزهای دیگر در اینجا به فروش می‌رسند.
آدرس: ارمنستان، ایروان، نزدیک ایستگاه متروی میدان جمهوری


مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

tashir.jpg

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از مناسب ترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می  شود. در مرکز خرید تاشیر ایروان، بوتیک هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به طلا و جواهر و سایر طبقات نیز به البسه و پوشاک اختصاص دارد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است وبرای مسافران تور ارمنستان مناسب  است که دنبال اجناس مارک می گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترین قیمت لحظه آخری تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

dalmaGarden.jpg

مرکز خرید دالما گاردن در منطقه مالاتیا سباستیا ارمنستان در زمینی به مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 بنا شده است.در این مرکز، 1166 بوتیک وجود دارد و انواع برندهای معروف همچون تاپ شاپ ، زارا ، مارکس اند اسپنسر ، ماسیمو دوتی دارای شعبه می باشد.معماری بی نظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان می  توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان از شیراز

تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.