neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهای نیلگون خلیج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 

 

امکانات هتل شایگان کیش:

 استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همایش خورشید-سالن متینگ آفتاب – سالن میتینک روم ونوس-سالن میتینگ روم مهتاب)، کافه تراس دریا، کافى شاپ آفتابگردان، دیزل ژنراتور، سیستم آب شیرین کن، موزیک زنده رستوران، موزیک زنده لابى (پیانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شانی ، سالن همایش و آمفى تاتر، موزیک سقفى، ماهواره، خیاطى، آرایشگاه مردانه ، آرایشگاه زنانه ،رنت کار، کانسیرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.


هتل شایان کیش

یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان است که در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار گرفته است.هتل شایان کیش 195 اتاق سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر فاصله دارد. هتل شایان کیش دارای رستورانی با انواع غذاهای متفاوت ایرانی و فرنگی خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. از ویژگی های خوب این هتل نزدیک بودن ساحل زیبای دریا می باشد و مسافران تور کیش می توانند با کمی قدم زدن به دریا بروند.

امکانات هتل شایان کیش:

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه برای مسافران تور کیش، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات , همچنین خدمات فکس و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیش نزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

 استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئیت معمولى ، ۴ سوئیت رویال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی ای ن هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای مسافران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

ترانسفر فرودگاه بریم مسافرت تور کیش, اینترنت پر سرعت ، مینی بار، سرویس قهوه و چای ، سالن پذیرایی ،خانه داری ۲۴ساعته ، فضای سبز ، اتاق جلسات ، بیلیارد, رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.


هتل پارمیدا کیش 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش  دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای مسافران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و مسافران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور کیش، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.