neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل قایا گرند دبی

Ghayadubai.jpg

Ghayadubai2.jpg

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

Ghayadubai4.jpg

Ghayadubai6.jpg

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

Ghayadubai3.jpg

زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه،اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

Ghayadubai1.jpg

Ghayadubai5.jpg

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی راپیشنهاد میکند.


هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 100 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با  انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و...

firmont2.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل سوفیتل داون تاون 5 ستاره که در نزدیکی برج خلیفه و شیخ زائد در دبی واقع شده است.از این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل سوفیتل در مجموع دارای 3500 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مبله و دارای تلویزیون صفحه تخت و حمام مدرن و تهویه مطبوع و دکوراسیون شیک می باشدو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد.مجموعه ای از بهترین خدمات نظیر محل نگهداری چمدان،فری شارژ،فروشگاه ها و 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور دبی است.در بعضی از اتاق ها نیز لوازم بهداشتی آرایشی،سرویس بهداشتی مشترک،فیلم های ویدئویی،سشوار و . . .  موجود می باشد.برای رفع خستگیتان هم می توانید از سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،ورزشهای آبی و کلوپ کودکان استفاده کنید.

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل استیجن برگر دبی

هتل استیجن برگر دبی در شمار مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که واقع در خیابان ال ابرج در جوار برج بلو بی دبی با 2677 اتاق بسیار لوکس و شیک می باشد. اتاق های هتل استیجن برگر دبی دارای پانورمای بسیار زیبا و دل نشین از شهر یا رودخانه و مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، حمام و ... لحظات شیرینی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می اورد. هتل تا نزدیک ترین فرودگاه 11 کیلومتر، تا برج خلیفه 1/2 کیلومتر و تا فواره دبی 1 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل استیجن برگر دبی :

این هتل برای رفاه حال میهمانان تور دبی باغ زیبا و دل نشین، تراس، استخر، سونا،  باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، اسکواش، باشگاه کودکان، رستوران، غذاهای رژیمی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... مهیا ساخته است.


هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 100 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این  هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.