neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

رستوران کیش

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 2000 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

رستوران توتی فروتی کیش

totifrooti.jpg

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره زیبا کیش که در سال 1384 در زمینی به وسعت 1400 مترمربع بنا شده است و میتوان بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور کیشمعرفی کنیم ،این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله قرار گرفته که به هنگام شب غذاهای فرنگی و پیتزا و هنگام ظهر غذاهای ایرانی سرو می کند.ظرفیت این رستوران 500 نفر است.گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند.

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می  باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

رستوران آیدین کیش

aidin.jpg

رستوران آیدین کیش فضای دلنشینی را برای میهمانان تور کیش بنا کرده تا میهمانان در  فضای باز از غذاهای خوش طعم این رستوران لذت ببرند.غذاهای این رستوران دارای کیفیت عالی می باشد.کارکنان این رستوران از مسافران تور کیش پذیرایی می کنند.

aidin1.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.