neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل ترنج کیش

toranjkish2.jpg

هتل ترنج کیش یکی از مدرن ترین و زیبا ترین هتل های کیش در شمار هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی بنا شده است و به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافرانتور کیش نوروز 96می باشد.

toranjkish8.jpg

toranjkish5.jpg

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی توریستان تور کیش نوروز 96 ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

toranjkish6.jpg

torang7.jpg

 

هتل مارینا پارک کیش

marina4.JPG

هتل مارینا پارک کیش که جزء هتل های 5 ستاره کیش می باشد، در زیباترین نقطه جزیره کیش و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار و در کنار برج های دوقلو  بنا شده  است .فضای سبز و دلنشین با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب این هتل را بسیار مورد توجه قرار داده است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس قرار دارد که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، اقامت در این هتل با شکوه را برای مسافران تور کیش لذت بخش تر می کند.

marina2.jpg

ترانسفر و استقبال فرودگاهی، صبحانه و نهار بوفه کامل، استخر، سونا و جکوزی از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش می باشد. امکان دوچرخه سواری در سر تا سر هم برای مسافران  تور کیش مهیاست. از دیگر امکانات ورزشی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل است که می تواند به آرامش و رفع خستگی کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در محل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما ایجاد کنند.امکان غواصی یا جت اسکی و ورزش های دریایی هم برای مسافران کیش فراهم است. لازم به ذکر است که این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است.

marina5.jpg

marina3.JPG

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی کیش، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... است که میهمانان تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند.
امکانات داخل اتاق ها هم شامل یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی،میز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.
 
marina6.jpg
 
marina1.jpg
 

هتل شایگان کیش

shaygan1.jpg

shaygan6.jpg

هتل شایگان کیش که از هتل های 5 ستاره محسوب می شود، در سال ۱۳۸۱ و در یکی از بهترین نقاط از جزیره زیبای کیشافتتاح گردیده است.این هتل به مراکز خرید و بازارهایی مانند پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت، دسترسی آسانی دارد و همچنین به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها هم بسیار نزدیک می باشد و به همین خاطر باعث استقبال فراوان گردشگران تور کیش نوروز 96 گردیده است.

shaygan4.jpg

هتل شایگان کیش ۱۴۰ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه دارد که هرکدام متناسب با سلیقه مسافران تور کیش دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل رفاهی هستند. رستوران و فست فود شانی به عنوان رستوران اصلی هتل در طبقه همکف و با ظرفیت 250 نفر ،آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده می باشد.همچنین چایخانه سنتی صبا که در محوطه زیبای هتل واقع شده با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد.

shaygan3.jpg

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل های لوکس، اجاره دوچرخه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین، سالن بازی کودکان، گیم نت، فروشگاه های متنوع، پارکینگ و....از امکانات هتل شایگان کیش می باشد.همچنین خدمات رایگان هتل شامل: استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت می شود.

shaygan5.jpg

کافی شاپ های هتل شایگان کیش:


در لابی هتل کافی شاپ شهنوش: با اجرای پیانو و ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، گلاسه، انواع کیک، میوه های تازه 

در طبقه چهارم هتل کافی شاپ آفتابگردان: با ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، بستنی، قلیان و ... از ساعت 12 الی 2 بامداد

همچنین کافی شاپ تراس دریا واقع در طبقه چهارم هتل و با چشم اندازی فوق العاده بی نظیر از آب های نیلگون و سواحل خلیج فارس و جزیره زیبای کیش،لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 فراهم می آورد.

shaigan2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بین المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بین المللى و با ظاهری صدف مانند در زمینى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفین،رستوران چینى دورین می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفریحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بیلیارد و بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.