neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی است که از بهترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب شده و در کنار زمین گلف Creek Dubai و کلوپ قایق هاى بادبانى قرار گرفته است.این هتل دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده بوده و به مهم ترین مراکز خرید دبی بسیار نزدیک می باشدفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 2 کیلومتر می باشد و همچنین تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل امکانات خوبی را برای جلسات کاری و تجاری میهمانان تور دبی تدارک دیده است.

هتل پارک حیات دبی دارای ۲۲۵ اتاق است که هرکدام 170 متر و دارای طراحی و امکانات فوق العاده می باشند.همه اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون هاى LCD و اینترنت پرسرعت ،مدرن ترین وسایل،تختخواب و مبل های شیک ،حمام های تمیز،سرویسهای بهداشتی لوکس و...می باشند.همچنین این مجموعه دارای هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز اتاق مخصوص تعبیه شده که باعث رضایت همه گردشگران تور دبی شده است.

از ویژگی های دیگر هتل پارک حیات دبی سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، استخر ، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین و... می باشند. این هتل ذارای 13 غذاخوری و اماکن تفریحی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی ، ژاپنی ، سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس نیز میل نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و …از جمله امکانات هتل پارک حیات دبی هستند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات اقامت خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی از جمله هتل های 5 ستاره و شیک و مجلل دبی می باشد که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن انجام گرفته است.این هتل ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر و در خیابان شیخ زاید، روبه‌روی مرکز تجارت جهانی واقع شده است.هتل فیرمونت دبی دارای طراحی منحصر به فرد و لابی زیبا با محوطه باغ بهشتی می باشد که آن را از سایر هتل ها مجزا ساخته است و باعث استقبال زیاد گردشگران تور دبی شده است.

ساختمان هتل فیرمونت دبی بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل ۳۹۴ اتاق و سوئیت با امکاناتی کامل دارد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و با کیفیتی عالی را برای میهمانان تور دبی فراهم می آورد.همچنین هتل دارای سالن‌های کنفرانس با تجهیزات مدرن فنی نیز می باشد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

رستوران،کافی نت،اتاق کنفرانس،اینترنت پر سرعت،خدمات پستی،پرینتر و فتوکپی،ترانسفر فرودگاهی،سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور و....از جمله امکانات هتل فیرمونت دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند با بهره گیری از آنها اقامت آرام و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی یکی از هتل های 5 ستاره و شیک دبی می باشد که در خیابان شیخ زائد دبی احداث شده است. این هتل نزدیک پارک Park Place بوده مسافران تور دبی دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهند داشت. همچنین فاصله این هتل تا مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز 5 کیلومتر می باشد.

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق شیک بوده  که دکوراسیون آنها مدرن و به روز و با رنگ آمیزی شاد می باشد .همه این اتاق ها دارای امکاناتی همچون وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... برای مسافران تور دبیمی باشند.

امکانات هتل نسیما رویال دبی:

از جمله امکانات رفاهی هتل نسیما رویال دبی می توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

هتل موون پیک جمیرا دبی هتلی 5 ستاره و زیبا است که در منطقه جمیرا شهر دبی و در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و فاصله آن تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فقط چند قدم  می باشد. سرویس دهی این هتل شیک BB و دارای ساحل اختصاصی است.فاصله این هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه نیز ۱۰ دقیقه با تاکسی می باشد.مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

هتل موون پیک جمیرا دبی در مجموع دارای 294 اتاق بوده که شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی همچون:تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار، اینترنت و بالکن اختصاصی رو به دریا و...برای مسافران تور دبی می باشد.

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار، استخر روباز، ساحل اختصاصی، سونا و باشگاه بدن سازی و... از جمله امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی می باشند که در اختیار میهمانانتور دبی است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل قایا گرند دبی

هتل قایا گرند دبی از جمله هتل های 5 ستاره شیک در منطقه بین المللی Media Production Zone می باشد.این هتل تازه تاسیس در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد. فاصله این هتل تا مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه می باشد .همچنین اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه برای مسافران تور دبی نوروز 96 هماهنگ شده است.

هتل قایا گرند دبی دارای 765 اتاق شیک و مدرن بوده که کل اتاق های آن دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک می باشند. میهمانان تور دبی نوروز 96 همچنین می توانند از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت ببرند.بی شک اگر در این هتل دبی اقامت داشته باشید، گذراندن تعطیلات برایتان خاطره انگیز و رویایی خواهد بود.

امکانات هتل قایا گرند دبی:

از جمله امکانات هتل قایا گرند دبی می توان به: پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion، زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... اشاره کرد که میهمانان تور دبی نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.