neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های مشهد

هتل محسنین مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنین مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنین مشهد:

رستوران،کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصی ،آسانسور،لاندری ،پارکینگ و... از جمله امکانات هتل محسنین مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل نرگس مشهد

golenarges3.jpg

هتل گل نرگس مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در فلکه آب، مقابل باب الجواد، نبش سرشور 15 واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

golenarges2.jpg

هتل گل نرگس مشهد دارای سوییت‌های 3 و 4 و 5 تخته می باشد.این هتل با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارد، آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

golenarges1.jpg

امکانات هتل گل نرگس مشهد:

اتاق های یک و دو تخته، رستوران، مرکز خرید، روم سرویس‌، آسانسور،پکیج تهویه، صبحانه سلف سرویس، سرویس چای، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...از جمله امکانات هتل گل نرگس مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golenarges4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل زاگرس مشهد

zagros1.jpg

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد هتل زاگرس مشهد می باشد که در سال ۱۳۸۸در خیابان طبرسی بنا شده و و آخرین بازسازی آن نیز در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و مسافران تور مشهد با ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

zagros2.jpg

امکانات هتل زاگرس مشهد:

هتل زاگرس مشهد مجهز به سوئیت و آپارتمان بوده که در ۴۱ واحد با ظرفیت 140 تخت و در 6 طبقه احداث شده است.از جمله امکانات هتل زاگرس مشهد می توان به : رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات مرکزی و دیگر امکانات اشاره کرد که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده  پذیرایی و خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد.

zagros4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن الحجج مشهد

samenolhojaj1.jpg

هتل ثامن الحجج مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد بوده که در در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.

samenolhojaj3.jpg

امکانات هتل ثامن الحجج مشهد:

از جمله امکانات هتل ثامن الحجج مشهد می توان به: رستوران، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر به فرودگاه و راه‌آهن، 20درصد تخفیف پارک ساحلی و استخر موج آبی و موجهای خروشان، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

samenolhojaj4.jpg

samenolhojaj2.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 13 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.