neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های استانبول

هتل آک گون استانبول

 هتل آک گون استانبول از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه توپکاپی در فاصله  10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد.هتل آک گون استانبول دارای 276 باب اتاق مجهز و لوکس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول تدارکات دیده شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی و مناسبی  که دارد و به خاطر نزدیکی به مراکز دیدنی و مسجد کبود و موزه توپکاپی که در فاصله 2 کیلومتر با این هتل می باشد از بهترین هتل های برگزیده مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 akgon.jpg

akgon1.jpg

 akgon6.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و سایر امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

akgon5.jpg

 

 akgon3.jpg

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و  633 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 77 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول نوروز 96 به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 هتل پوینت استانبول

 هتل پوینت استانبول از جمله لوکس ترین و بهترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در مرکز شهر در منطقه شیشلی تکسیم و در فاصله 5 کیلومتری تا میدان تقسیم و مراکز بزرگ خرید استانبول می باشد. این هتل زیبا به خاطر موقعیت مکانی عالی و کادری مجربدر بین مسافران تور استانبول نوروز 96 محبوب شده است.

امکانات هتل پوینت استانبول :

این هتل برای میهمانان تور استانبول نوروز 96 خود امکانات رفاهی همچون رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... فراهم دیده است.

هتل هری این مرتر استانبول 

 هتل هری این مرتر استانبول از جمله خاص ترین ومجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه مرتر استانبول در فاصله 10 کیلومتری آتاترک استانبول و در نزدیکی ایستگاه مرتر استانبول می باشد. این هتل دارای 148 باب اتاق لوکس و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای رفاه حال مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشد.گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند به منطقه سلطان احمد و جاذبه های توریستی این شهر از هتل داشته باشند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

این هتل برای گردشگران و به خواست میهمانان تور استانبول نوروز 96 صبحانه در اتاق سرو می شود همچنین دارای امکاناتی از قبیل میز تنیس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری استانبول، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

هتل گرند حیات استانبول

 هتل گرند حیات استانبول از زیبا ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در نزدیکی میدان تقسیم و در نزدیکی ساحلی زیبا و همچنین در فاصله 400 متری از  ایستگاه مترو تقسیم  استانبول واقع شده است و همچنین در اطراف این هتل علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید،و همین طور حمل و نقل عمومی برای رفاه حال گردشگران تور استانبول نوروز 96 قابل دسترسی می باشد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ باب اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) بوده است.گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند از هتل به جاذبه های تاریخی از جمله سلطان احمد،جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ که از مهم ترین جاذبه های گردشگری محسوب می شود،دسترسی داشته باشند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

این هتل دارای لابی با پذیرش ٢۴ ساعته میهمانان تور استانبول نوروز 96، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع،کافه‌،دوچرخه‌سواری،استخر فضای باز ،مرکز تناسب اندام،حمام آب گرم و... می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.