neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های مشهد

هتل نیلگون مشهد

هتل نیلگون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد این هتل از نظر موقعیت مکانی در خیابان 17 شهریور ساخته شده و تا ایستگاه راه آهن حدودا 15 دقیقه و تا فرودگاه حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل تا حرم مطهر رضوی حدودا 20 دقیقه بصورت پیاده راه می باشد. این هتل برای راحتی در رفت و آمد گردشگران تور مشهد 3 سرویس رفت و برگشت بصورت رایگان در اختیار گذاشته است. یکی از مزیت های بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به مراکز خرید و گردشگری و همچنین در مرکز شهر بودن آن است که زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند به راحتی هم گردش و تفریح و هم خرید داشته باشند. این هتل دارای 25 اتاق در 5 طبقه مجزا که این اتاق ها شامل 20 واحد تک نفره و 5 واحد سوئیت بصورت موبله در اختیار گردشگران می باشد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون ، یخچال ، سرویس ناهار خوری ، تخت و موبلمان راحتی ، تلفن و... می باشد که گردشگران عزیز با انتخاب این هتل می توانند سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی حدودا 15 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه حدودا 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سرویس رفت و برگشت برای گردشگرانتور مشهد می باشد. گردشگران عزیز با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل زیتون مشهد :

از جمله امکانات هتل زیتون مشهد می توان رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان افسون مشهد

هتل آپارتمان افسون مشهد جزو مناسب ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 15 واحد می باشد که 5 سوئیت و 10 واحد تک خوابه می باشد. این هتل دارای لابی ، رستوران با انواع غذاها با مواد تازه ، می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل : یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی 5 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) تا فرودگاه حدودا 20 دقیقه و 15 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد. گردشگران تور مشهد می توانتند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

هتل کوروش مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی حرم مطهر رضوی این هتل در سال 1382 ساخته شده و در سال 1391 بازسازی شد. این هتل از نظر موقعیت مکانی جزو بهترین هتل های مشهد که در نزدیکی مراکز خرید و بلوار مدرس بنا شده است اتاق های این هتل تمیز و مجهز هستند که گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل کوروش مشهد :

از جمله امکانات هتل کوروش مشهد لابی ، یخچال ، تلویزیون ، رستوران و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در سال 1380 با 77 باب اتاق که 26 واحد دو تخته ، 14 واحد سه تخته ، 5 واحد آپارتمان تک خوابه ، 15 واحد آپارتمان دو خوابه معمولی ، 11 واحد آپارتمان دو خوابه رویال و 6 واحد آپارتمان سه خوابه در 10 طبقه با ظرفیت نفرات 280 نفر نزدیک میدان توحید پشت مجتمع تجاری نصر ساخته شده است. این هتل سابقه ای بیش از 10 سال را دارا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.