neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

هتل شایگان کیش

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش است .
این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.
ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند.
دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول گردشگران تور کیش باشد.


امکانات هتل شایگان کیش :

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع ، همراه با موسیقی زنده ، استخر، سونا ، جکوزی و بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سالن بیلیارد ، اتاق تلویزیون، سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه ، کافی نت و اینترنت WiFi، خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی،اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و .. استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت WiFi، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... سیستم آب شیرین کن پیشرفته، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 4 پله اضطراری، پارکینگ و ...  رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد، چایخانه سنتی صبا

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

امکانات هتل:

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.



برچسب ها : , بهترین هتل های کیش ، لوکس ترین هتل کیش ،مجلل ترین هتل کیش , هتل های کیش, , 

موضوع : تور کیش,
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 0
+ نوشته شده در یکشنبه 17 بهمن 1395ساعت 14:31 توسط لیدا نصیری نظر بدهید | بازدید : 0

بهترین هتل های دبی

 

هتل القصر دبی

alghasr4.jpg

هتل القصر دبی جزهتل های 5 ستاره دبی است و در ساحل جمیرا دبی و در کنار بازار مدینات جمیرا  قرار گرفته است. این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد.این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی دارد .گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه فاصله دارد.در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبیمی توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

امکانات هتل :

alghasr.jpg

هتل القصر دبی دارای خدمات بینظیری از جمله : استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... می باشد.هتلبا دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می‌باشد.

alghasr1.jpg

امکانات اتاق ها :

alghasr3.jpg

هتل القصر دبی از 292 باب اتاق تشکیل شده است. امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.

alghasr2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا بیچ دبی

jamira-bich4.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی هتلی مجلل و 5 ستاره دارای یک ساحل خصوصی , 16 رستوران و 5 استخر برای استفاده تمامی میهمانان شهر دبی می باشد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به پارک آبی wild wadi دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل بزرگ و دارای پنجره های بزرگ شیشه ای مشرف به خلیج هستندو تمام اتاق ها دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم میباشند. انواع رستوران های لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی دراین هتل وجوددارد. در منوی اکثر رستوران های هتل یک بخش ویژه کودکان هم وجوددارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، کلاب کودکان و استخر. مال امارات تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هم 20 کیلومتر است. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند . این هتل دارای 617 اتاق می باشد. از می توانند از طریق آژانس سپید گشت در این هتل اتاق رزرو کنید. 

امکانات هتل :

jamira-bich2.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی خدماتی نظیر : صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی  و... را در اختیار میهمانان تور دبی قرار می دهد.

jamira-bich1.jpg

jamira-bich.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون جمیرا دبی

-جمیرا2.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

-جمیرا5.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

-جمیرا8.jpg

 

امکانات اتاق ها :

-جمیرا.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

-جمیرا7.jpg

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

kenrad12.jpg

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

kenrad4.jpg 

امکانات هتل :

kenrad.jpg

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

kenrad13.jpg

‏امکانات اتاق ها :

kenrad7.jpg

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

kenrad10.jpg

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل گرند حیات دبی

gerand-hayat13.jpg

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

gerand-hayat12.jpg

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

gerand-hayat10.jpg

gerand-hayat2.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-hayat5.jpg

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

gerand-hayat3.jpg

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.