neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش


تور کیش هتل ترنج کیش

*****

 

 

هتل ترنج کیشکجاست؟

هتل ترنج جزیره کیشدر میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیشاولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافرانتور کیشمی باشد.

 

نمایهتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنجبا معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیزتور کیشمیباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانانتور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

 

 

رستورانهتل ترنج کیش

مجموعه رستوران هایهتل ترنجشامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانانتور کیشاست.

 

فاصلههتل ترنج کیشتا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1۱۶دقیقه با خودرو - فاصله تا بازار پردیس2۱۷دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه - فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق هایهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال وVIP   2خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانانتور کیشاز ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچLCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکاناتهتل ترنج کیش

استخر  -جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس- پارکینگ اختصاصی -قایق سواری-آرایشگاه - استخر روباز -خدمات پزشکی- ماهواره -خودپرداز      

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·       ساعت ورود 14:00 (Check in)

·       ساعت خروج 12:00

هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

 

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش آن برخی اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران کیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان خواهد داشت.

 

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل  تا مرکزهای خرید فقط چند دقیقه فاصله دارید.

 

 

 

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای 310 تخت میباشد.

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

 

سایر امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای سیستم هوشمند MBS در اتاق ها، ترانسفر برگشت به فرودگاه و استخر و سونا و جکوزی رایگان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود 14:00 (Check in)

•       ساعت خروج 12:00

هتل پارمیدا کیش

*****

هتل پارمیدا کیشهتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش کجاست؟

هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته.

هتل پارمیدا کیشهتل پارمیدا کیش


نمای داخلی هتل پارمیدا چطور می باشد؟

نمای داخل هتل پارمیدا کیش بسیار دلپذیر  و  اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی میباشد.

هتل پارمیدا کیشهتل پارمیدا کیش


 

 

رستوران و کافی شاپ های هتل پارمیدا کیش

رستوران هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر (ساعت کاری: صبحانه 8:00 الی 10:00 ، نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00

کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 24 ساعته)

کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه (ساعت کاری: 24 ساعته) پذیرای میهمانان محترم میباشد.

 

 

هتل پارمیدا کیشهتل پارمیدا کیش

 

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز خرید پردیس ۱و۲ حدود ۱۰ دقیقه پیاده ؛فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۱ دقیقه با خودرو؛فاصله تا کشتی یونانی۱۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا پارک دلفینها۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا باغ پرندگان۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه با ماشین.

اتاق های هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های ۲ تا ۵ تخته میباشد. و در مجموع تعداد اتاقهاى هتل پارمیدا  ۸۱ اتاق میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.