neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

تور دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

*****

هتل ابن بتوته گیت دبی

 هتل ابن بتوته گیت دبی

کجاست؟

مسافرین عزیز تور دبی هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و  در مرکز شهر دبی واقع شده است.مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان تور دبی خود به صورت ویژهپذیرایی  میکند و خدمات زیادی را به عزیزان تور دبی  ارائه میدهد.

هتل ابن بتوته گیت دبی

 رستوران

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

میهمانان عزیز تور دبی هتل ابن بتوته گیت دبی دارای ۷ رستوران می باشد که در رستوران های مجلل هتل انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، عربی ، فرنگی و غذاهای دریایی طبخ و برای میهمانان تور دبی سرو می شود 

فاصله

هتل ابن بتوته گیت دبی

تا مراکز خرید

گردشگران عزیز تور دبی این هتل ۵ ستاره دارای سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بتوته که در کنار آن واقع شده است می باشد.از هتل ابن بتوته گیت ، با ۳۵ دقیقه پیاده روی به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید و همچنین فاصله مرکز خرید دبی مارینا نیز تا هتل ۱۰ دقیقه می باشد .

اتاق های

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

مسافربن عزیز تور دبی هتل ابن بتوته گیت دبی ، هتلی لوکس و با شکوهی که شامل ۳۹۶ اتاق بزرگ و مدرن می باشد که در طراحی آن از دکوراسیون مراکشی الهام گرفته شده و دارای حمامی فوق العاده زیبا و مجهز می باشد که کامل ترین خدمات را به میهمانان تور دبی ارائه می کند .

امکانات اتاق ها ی

هتل ابن بتوته گیت دبی

مسافرین تور دبی این هتل  دارای امکاناتی نظیر مبلمان شیک و راحت ، کف پوش لوکس ، یخجال ، تلویزیون ، مینی بار و حمام لوکس و مجهز در اتاق های هتل وجود دارد.

هتل ابن بتوته گیت دبی

 امکانات

هتل ابن بتوته گیت دبی

گردشگران عزیز تور دبی  هتل ابن بتوته گیت از نظر امکانات و سرویس دهی مثال زدنی بوده و خدمات بی شماری به گردشگران تور دبی ارائه می کند که از آن جمله می توان به ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف ، سرویس نگه داری از کودک ، گیم نت ، کلوپ با DJ ، بوفه ، ۷ رستوران متنوع ، ۲بار ، آرایشگاه ، فروشگاه ، منوهایی رژیمی ، دستگاه خودپرداز  و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

از دیگر خدمات این هتل به خانواده ها ، نگهداری از کودکان می باشد. فروشگاههای متعددی در نزدیکی هتل ابن بتوته گیت دبی می باشند . همچنین یک صرافی نیز در هتل وجود دارد تا مهمانان تور دبی با خیالی آسوده به تبدیل ارز بپردازند. اتاق جلسه کاملا مجهز برای افرادی که قصد سفر، اداری تجاری، به دبی را دارند وجود داردهتل ابن بتوته گیت اقامتی لوکس را به میهمانان تور دبی  خود ارائه می دهد. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل ابن بتوته گیت گزینه ایده آل مسافرین تور دبی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.