neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های استانبول

هتل هالیدی این استانبول

halidi1.jpg

هتل هالیدی این استانبول از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول می باشد که در منطقه شیشلی واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با میدان تکسیم،مرکز شهر و آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ دارد.این هتل فقط ۵۰ متر با ایستگاه اتوبوس و ۱۲ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.دسترسی آسان این هتل به مراکز خرید و امکانات فوق العاده آن اقامت آرام و خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

halidi2.png

هتل هالیدی این استانبول ۲۰۳ اتاق داردکه همه آن هادارای امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا،مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای رایگان ، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز , صبحانه در اتاق , اتاقهای ضد صدا و پذیرش و تحویل سریع اتاق ها می باشند و تزیین شده با دکوراسیون به روز دنیا می باشند.همچنین در صورت نیاز مسافران تور استانبول می توانند از اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای پاک و بدون سیگار و سوئیت مخصوص تازه عروس نیز بهره مند شوند.

halidi3.jpg

halidi6.jpg

امکانات هتل هالیدی این استانبول:

رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – آسانسور- گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار – بار مخصوص تنقلات – خانه داری – امکانات کنفرانس و جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – سرویس مستخدم و سرویس نگهداری کودکا _ بدنسازی – ماساژ – جکوزی – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – حمام ترکی و بخار – حمام ترکی و استخر سر پوشیده و ... از امکانات هتل هالیدی این استانبول می باشند که میهمانان تور استانبول می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه نمایند.

halidi4.jpg

halidi5.jpg

هتل دیوان استانبول

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول از هتل های 5 ستاره و شیک و مدرن استانبول می باشد که در سال 2011  در منطقه شیشلی ساخته شده است.فاصله این هتل با میدان تکسیم فقط 10 دقیقه پیاده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه است . این هتل در در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده ودسترسی آن به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول بسیار آسان می باشد.این هتل به دلیل موقعیت فوق العاده خوبی که دارد، به اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول تبدیل شده است.

divan4.jpg

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول امکانات بسیار خوبی جهت برگزاری سمینارها و کنفرانس ها را دارد که برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب می باشد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.  این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن و با رنگ های گرم هستند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار می باشند.همچنین رستوران هتل دیوان نیز با غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.

divan5.jpg

divan2.jpg

 امکانات هتل دیوان استانبول:

از امکانات هتل دیوان استانبول می توان به کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... اشاره کرد که میهمانان تور استانبول میتوانند اوقات آرام و خوشی را در آن تجربه نمایند.

divan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل شرایتون استانبول

Sherato1.jpg

هتل شرایتون استانبول در سال 1989 میلادی و در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره بنا شده است و در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.این هتل 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا منطقه سلطان احمد استانبول 10 کیلومتر می باشد.همچنین این هتل در نزدیکی مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است و مسافران تور استانبول می توانند به راحتی به این مکان ها دسترسی پیدا کنند.

Sherato3.gif

هتل شرایتون استانبول از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل و در بیش از 24 طبقه تشکیل شده است که تمام اتاق های آن مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند و به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند،خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز در این هتلاستانبول ارائه شده که اقامت خوب و آرامی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

Sherato2.gif

هتل شرایتون استانبول همچنین دارای ترانسفر برای مرکز گردهمایی شهر،سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس می باشد.میهمانان تور استانبول می توانند در استخرهای سرپوشیده و روباز هتل شنا کرده و از استخر آب گرم و سونا استفاده نمایند. دو رستوران هتل نیز از تنوع غذایی بومی و بین المللی برخوردار بوده و مسافران استانبول می توانند نوشیدنی عصرگاهی را در نشیمن اداری صرف کرده و از تماشای چشم انداز دیدنی دریای مرمره و محله مارینا لذت ببرند.

Sherato4.gif

امکانات هتل شرایتون استانبول:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری و...از امکانات هتل شرایتوناستانبول می باشند.

Sherato5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافران تور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین امکانات و خدمات می باشد.

 marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 270 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول 2 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

 marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند. از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

 marti5.jpg

 

 marti3.jpg

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است.مسافت  فرودگاه آتاتورک تا هتل پنج ستاره الیت ورد 25 کیلومتری می باشد.

امکانات هتل الیت ورد استانبول:

مسافرین تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول را به خود جلب می کنند، برخی از این امکانات، فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرینتور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول درمنطقه تقسیم قرار گرفته ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول و یک کیلو متری مرکز همایشات شهر واقع شده, این هتل در سال 2010 بازسازی شده است و ساختمان بنای مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری لوکس روز بر گرفته است.این هتل 245 اتاق استاندارد .خانوادگی. سوئیت لوکس منحصر به فرد دارد و با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.

هتل الیت ورد استانبول در موقعیت مناسب ، در چند قدمی میدان معروف “تقسیم” ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول ودر یک کیلومتری مرکز همایشات شهر واقع شده است. و تا فرودگاه آتاتورک ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین می باشد . ۲ سوئیت ، ۳ اتاق و ۳ اتاق هتل مخصوص معلولین می باشد که در مجموع ۲۴۵ اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد .انواع غذاهای ترکی و بین المللی در یکی از ۶ رستوران و تریا واقع در هتل الیت ورد قابل سرو می باشد.کافه خیابان هتل، محل مناسبی برای صرف غذا و تماشای آمد و شد مردم می باشد.

امکانات رفاهی هتل الیت ورد استانبول:

استخر سرپوشیده مجلل ،استخر کودکان ، سالن تناسب اندام ، امکانات کامپیوتری,حمام سنتی و ترکی از جمله امکانات رفاهی این هتل می باشند .هتل الیت ورد استانبول در چند قدمی خیابان منحصر به فرد “استقلال” که پر از رستوران ، مغازه و بوتیک می باشد ؛ قرارداشته و حدودا ۳ کیلومتر با کاخ “تاپکاپی” ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.این هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.سایر امکانات عبارتند از:سیستم حرارت و برودتی مرکزی – پرستار کودک – پارکینگ و ۴ سالن کنفرانس .هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.