neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل شرایتون جمیرا دبی

هتل شرایتون جمیرا دبی هتلی ۵ ستاره و ساحلی است که در قسمت دبی مارینا ودر کنار ساحل شنی جمیرا قرار گرفته و باغ‏های عربی استوایی زیبا سراسر آن را پوشانده است.اماکنی همچون : باشگاه کشتی‌رانی جبل‌علی ، باشگاه گلف امارات ، پارک آبی وایلد وادی ، دانشگاه دبی، منطقه‌ی دبی‌مارینا ، مسجد جمیرا ، مرکز تجارت جهانی و کافه هارد راک در نزدیکی هتل می باشند که مسافران تور دبی می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

هتل شرایتون جمیرا دبی دارای ۲۵۶ اتاق در ۱۰ طبقه می باشد.همچنین این هتل یک لابی بزرگ و زیبا دارد که آماده خدمت رسانی 24 ساعته به میهمانان تور دبی می باشد.رستوران های هتل همچون رستوران پالم گاردن (Palm Garden) غذاهای بین‏ المللی، رستوران پیکوک (Peacock)  غذاهای چینی و رستوران گریل (Grill) استیک‏های استرالیایی و غذاهای تازه‌ی دریایی را ارائه می دهند. خانواده ها می توانند از سونا و استخر روباز هتل و خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل نیز بهره برده و کودکان خود را در زمین بازی مخصوص کودکان سرگرم کنند.

امکانات و خدمات هتل شرایتون جمیرا دبی :

صرافی ، فروشگاه های متعدد،کرایه ماشین ، فکس و کپی ، مرکز تجارت، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ،بار ، باغ ، امکانات باربیکیو، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،اتو کشی، صبحانه در اتاق،آرایشگاه و...از جمله امکانات رفاهی هتل شرایتون جمیرا دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند از آنها استفاده نموده و سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی از جمله هتل های 5 ستاره و شیک و مجلل دبی می باشد که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن انجام گرفته است.این هتل ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر و در خیابان شیخ زاید، روبه‌روی مرکز تجارت جهانی واقع شده است.هتل فیرمونت دبی دارای طراحی منحصر به فرد و لابی زیبا با محوطه باغ بهشتی می باشد که آن را از سایر هتل ها مجزا ساخته است و باعث استقبال زیاد گردشگران تور دبی شده است.

ساختمان هتل فیرمونت دبی بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل ۳۹۴ اتاق و سوئیت با امکاناتی کامل دارد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و با کیفیتی عالی را برای میهمانان تور دبی فراهم می آورد.همچنین هتل دارای سالن‌های کنفرانس با تجهیزات مدرن فنی نیز می باشد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

رستوران،کافی نت،اتاق کنفرانس،اینترنت پر سرعت،خدمات پستی،پرینتر و فتوکپی،ترانسفر فرودگاهی،سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور و....از جمله امکانات هتل فیرمونت دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند با بهره گیری از آنها اقامت آرام و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل سوفیتل داون تاون دبی که از جمله هتل های 5 ستاره دبی است، در نزدیکی برج خلیفه و شیخ زائد دبی قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.دکوراسیون داخلی این هتل که از هتل های معروف و شیک دبی است،به صورت فرانسوی طراحی شده است و در بین مسافران تور دبی از جمله هتل های پرطرفدار محسوب می شود.

هتل سوفیتل داون تاون دبی 350 اتاق دارد که تمام آنها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت بوده و دارای امکاناتی همچون: تلویزیون صفحه تخت،حمام مدرن،تهویه مطبوع ،دکوراسیونی شیک،محل نگهداری چمدان،فری شارژ می باشند و در بعضی از اتاق ها نیز لوازم بهداشتی آرایشی،سرویس بهداشتی مشترک،فیلم های ویدئویی،سشوار و...موجود است. همچنین میهمانان تور دبی می توانند برای رفع خستگی شان از سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،ورزشهای آبی و کلوپ کودکان نیز استفاده نمایند.

امکانات هتل سوفیتل داون تاون دبی:

از جمله امکانات هتل سوفیتل داون تاون دبی می توان به: رستوران، کافی شاپ، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی،سرویس دهی 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه،باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه و.... اشاره کرد که میهمانان تور دبی می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی که از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل ناحیه جمیرا دبی است، جزو هتل های معروف دبی می باشد و چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز و دریا دارد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، تا پارک آبی 10 دقیقه ،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله داشته و به دلیل دسترسی آسان مسافران تور دبی به مراکز شهر، مورد استقبال زیادی واقع شده است.

هتل هبتور گرند دبی 446 اتاق در 14 تیپ مختلف دارد که دارای امکانات بسیاری از جمله مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع و... می باشند. این هتل همچنین 18 رستوران و بار نیز دارد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی مطابق با ذائقه مسافران تور دبی در آنها سرو می شود، برخی رستوران های هتل نیز مخصوص سرو غذاهای محلی است.برای نمونه رستوران شاه جهان ، مخصوص سرو غذاهای هندی بوده و در رستوران لوچیانو نیز غذاهای ایتالیایی طبخ می شود.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

رستوران، اینترنت،ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار،سکوی شیرجه،نگهداری ازکودکان،مراکز تجاری،اتاق جلسه،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا از جمله امکانات هتل هبتور گرند دبی می باشد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است.فاصله این هتل  تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و شرایط و امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبی بوده است.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 484 اتاق شیک بوده که رنگ آمیزی آنها بسیار شاد و مدرن است. لازم به ذکر است تمام این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشند. این هتل با خدمات منحصربه فردی که دارد، باعث ایجاد لحظات خوب و به یاد ماندنی برای میهمانان تور دبی می شود.

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی می توان به: ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 س�

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.