neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا

hilsaydsoo1.jpg

هتل هیل ساید سو آنتالیا از جمله شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده و در سال ۲۰۰۹ بازسازی آن انجام شده است.این هتل تا مرکز شهر کمتر از ۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز ۱۵ دقیقه فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

hilsaydsoo3.jpg

hilsaydsoo4.jpg

هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای۲۹۰ اتاق لوکس می باشد که همه آنها دارای امکاناتی از جمله بالکن اختصاصی،اینترنت پر سرعت در اتاق،مبل و تخت خواب های شیک و نو،خدمات تعویض سرویس های خواب،نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته،اتاق ویژه معلولین و...می باشند.در ۶ رستوران و ۴ تریا هتل هیل ساید سو آنتالیا ،غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی سرو می شود،همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند نوشیدنی های خود را در کنار استخر نیز میل کنند.

hilsaydsoo6.jpg

hilsaydsoo5.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

اینترنت رایگان، تلویزیون، استخرهای روباز و سرپوشیده، 6 رستوران و 4 تریا،پارک آبی، زمینهای تنیس و اسکواش،استخر سرباز و مرکز ماساژ،سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا،پیست دوچرخه سواری،امکان برگزاری همایش،باشگاه بیلیارد،استخر مسقف،زمین تنیس،خدمات آرایشی،مرکز خرید و آرایشگاه و...از جمله امکانات رفاهی هتل هیل ساید سو آنتالیا می باشند.

hilsaydsoo2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال وینگز آنتالیا

royalwings1.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره مجلل و شیک آنتالیا بوده که در سال ۲۰۰۵ و در ۱۰ طبقه احداث شده است. این هتل در نزدیکی ساحل لارا واقع شده و ۷۲۰۰۰ مترمربع باغ دارد که باغ های زینت یافته آن با درختان نخل و خرما پوشیده شده و باعث ایجاد مسیر زیبا و دل انگیزی به سمت ساحل شده است.همچنین مجموعه آبی بسیار وسیع با تفریحات مختلف، لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور آنتالیا به وجود آورده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا15 کیلومتر می باشد.

royalwings2.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای ۴۶۵ اتاق است که شامل 65 سوییت می باشد.این اتاق ها بسیار شیک و مجلل بوده و امکاناتی کامل و بالکنی با چشم انداز زیبا دارند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و لذت بخشی را در آنها تجربه نمایند. رستوران این هتل نیز دارای انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها می باشد.همچنین این هتل دارای کتابخانه ای با انواع کتاب ها برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.

royalwings4.jpg

royalwings5.jpg

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله:لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، ۸ آسانسور، صندوق امانات، صرافی، کافه، سوپرمارکت، فروشگاه، آرایشگاه، بار، کلاب شبانه، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، 3 رستوران،اتاق کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم، پارکینگ،‌ زمین بازی کودکان و کلاب کودک برای کودکان ۴ تا ۱۲ ساله،خدمات سرو غذا در اتاق ،‌خشک‌شویی و خدمات پزشکی و همچنین امکانات ورزشی همچون: پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت ،ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی)،اتومبیل کرایه،امکانات ورزشهای آبی و... می باشد که میهمانانتور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

royalwings6.jpg

royalwings3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

silaif2.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا واقع شده است.فاصله این هتل تا شهر قدیمی آنتالیا ۱۰ کیلومتر و تا مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی نیز حدود ۳ کیلومتر می باشد.ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل نیز به مقصد فرودگاه برای مسافران تور آنتالیا مهیا است.

silaif1.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکاناتی همچون: پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ,اینترنت, سشوار ,صندوق امانات ,گاو صندوق و...می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.همچنین این هتل ۷ رستوران و 9 تریا دارد که در آنها غذاهای بین المللی و نوشیدنی سرو می شود.

silaif5.jpg

silaif6.jpg

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

از امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان به:رستوران، تریا،سالن کنفرانس، مرکز اداری،استخرهای روباز متفاوت،سرسره آبی،ورزش های آبی،بازی تنیس ،تیراندازی،سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم،حمام ترکی و سونا و همچنین اجرای تفریحات زنده برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد.

silaif3.jpg

silaif4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

larahadrianoos1.jpeg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در مکانی نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا و نیز در پنج کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه،9 کیلومتر وتا مرکز شهر 11 کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

larahadrianoos6.jpg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت شامل ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل هستند، می باشد.اکثر این اتاق ها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. هتل لارا هادریانوسآنتالیا با امکانات رفاهی و ورزشی و پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت به میهمانان تور آنتالیا می باشد تا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

larahadrianoos2.jpg

larahadrianoos4.jpg

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا:

سرویس 24 ساعته،تلویزیون، ماهواره، رستوران( با ارائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده به صورت سلف سرویس)،کافی شاپ (با متنوع ترین نوشیدنی های تازه)، استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ...از جمله امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

larahadrianoos5.jpg

larahadrianoos3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.