neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های مشهد

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

golegandom3.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد از جمله هتل های 3 ستاره و نوساز مشهد می باشد که توسط شرکت تعاونی شباهنگ شهریاردر بهمن ماه سال 1391 افتتاح شده است.این هتل در محیطی آرام و به دور از ازدحام در خیابان امام رضا واقع شده و دارای محبوبیت به خصوصی در بین مسافران تور مشهد می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 20 دقیقه پیاده می باشد.

golegandom4.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد در 5 طبقه ساخته شده که دارای واحدهای اقامتی متنوع و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب می باشد.همچنین این هتل دسترسی آسانی به ایستگاه های بی آر تی، فرودگاه و ترمینال دارد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف، آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

golegandom1.jpg

امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، پارکینگ،اینترنت،یخچال، تلویزیون،  ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی،نمازخانه و....از جمله امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

golegandom2.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دانش مشهد

danesh1.jpg

هتل دانش مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا،خیابان دانش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.این هتل دارای 20 اتاق و 40 تخت بوده و با کادری مجرب آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

danesh4.jpg

danesh3.jpg

امکانات هتل دانش مشهد:

رستوران،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، صندوق امانات ، پارکینگ ، رستوران ، خشکشویی، حمل و نقل به حرم و...از جمله امکانات هتل دانش مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

danesh2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل نرگس مشهد

golenarges3.jpg

هتل گل نرگس مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در فلکه آب، مقابل باب الجواد، نبش سرشور 15 واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

golenarges2.jpg

هتل گل نرگس مشهد دارای سوییت‌های 3 و 4 و 5 تخته می باشد.این هتل با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارد، آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

golenarges1.jpg

امکانات هتل گل نرگس مشهد:

اتاق های یک و دو تخته، رستوران، مرکز خرید، روم سرویس‌، آسانسور،پکیج تهویه، صبحانه سلف سرویس، سرویس چای، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...از جمله امکانات هتل گل نرگس مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golenarges4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.