neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل آفتاب شرق کیش

آفتاب shargh2.JPG

هتل آفتاب شرق کیش سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش تاسیس گردید.این هتل ۳ ستاره در منطقه بومی نشین جزیره کیش ، در ابتدای جاده جهان واقع گردیده است. هتل 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

امکانات هتل :

آفتاب shargh1.jpg

هتل آفتاب شرق کیش امکانات رفاهی مانند : لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، ماهواره، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی،خدمات خانه داری، فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

آفتاب shargh4.jpg

هتل آفتاب شرق کیش با ظرفیت 47 باب اتاق می باشد.

آفتاب shargh3.JPG

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل ققنوس کیش

ghoghnos-kish6.jpg

هتل ققنوس کیش تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله و تا ترمینال 5 دقیقه فاصله دارد و هتل آپارتمان ققنوس کیش جنب هتل فلامینگو کیش با فاصله تقریبا 10 دقیقه ای از ساحل کیش و مرکز خرید زیتون قرار گرفته است. هتل این اطمینان را به میهمانان می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

ghoghnos-kish5.jpg

ghoghnos-kish1.jpg 

این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته است.هتل ققنوس کیش جز هتل های ارزان قیمت کیش می باشد. هتل دارای اتاق های چهار و پنج تخته نیز می باشد و برای گردشگران تور کیش که برای رزرو هتل هزینه کمی را در نظر دارند ، گزینه خوبی است.هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا واقع شده است و دسترسی به بازار ها و مراکز خرید کیش برای میهمانان تور کیش به سادگی امکان پذیر است. 

ghoghnos-kish2.jpg

برایرزرو هتل ققنوس کیش و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور کیشبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل صدف کیش

-صدف-کیش.jpg

هتل صدف کیش  در سال ۱۳۸۱ با ساختمانی به شکل صدف به بهره برداری رسید. هتل صدف کیش با داشتن امکانات متعدد میتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده میهمانان باشد.این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل :

-صدف-کیش5.jpg

هتل صدف کیش خدماتی نظیر:استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد و فوتبال دستی،سالن بدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری ,جشن شبانه شایان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامدادو..را در اختیار میهمانان تور کیش قرار می دهد.

امکانات اتاق ها :

-صدف-کیش3.jpg

هتل صدف کیش دارای ۵۴ باب اتاق است و از ویژگی های منحصر به فرد آن دارا بودن رستوران کوه نور به عنوان زیباترین رستوران جزیره و رستوران کولیزه به عنوان تنها رستوران ایتالیایی جزیره کیش است.

-صدف-کیش4.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل گاردنیا کیش

gardeniya2.jpg

هتل گاردنیا کیش مجموعه‌ای اقامتی شهر کیش و رفاهی در سال 1387  در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع است. فاز 1 ساختمانی آن در سال 1390 با 21 واحد ویلایی با انواع اتاق های دو، سه و چهار نفره با فضایی دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز 2 مجموعه گاردنیا دارای ساختمان اصلی در 5 طبقه سرسرای باران، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل و 36 اتاق با ظرفیت‌های یک تا چهار نفره در سال 1393 به بهره برداری رسید. هتل گاردنیا در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد که امکان دسترسی به مراکز تفریحی و خرید را برای مسافران و گردشگران محترم آسان می‌کند. محیط این هتل آرام و تمیز است و دارای فضای سبز و آلاچیق نیز است. استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه و سرویس بازار از جمله خدمات رایگان هتل است. اجاره دوچرخه، اسکوتر و اتومبیل بدون راننده از مزایای دیگر هتل است. تور کیش به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل گاردنیا کیش را  پیشنهاد میکند.

gardeniya4.jpg

gardeniya.jpg

جهت رزروهتل گاردنیا کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل آرامش کیش

aramesh2.jpg

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد . گردشگران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل :

aramesh1.jpg

هتل آرامش کیش دارای امکاناتی نظیر : استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی ، رستوران رز ، کافی شاپ آرامش ، لاندری ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری ، همچنین اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

aramesh.jpg

امکانات اتاق ها :

هتل آرامش کیش دارای 4 طبقه مشتمل بر 67 باب اتاق و سوئیت می باشد.

aramesh4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

 تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.