neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل ققنوس کیش

ghoghnos-kish6.jpg

هتل ققنوس کیش تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله و تا ترمینال 5 دقیقه فاصله دارد و هتل آپارتمان ققنوس کیش جنب هتل فلامینگو کیش با فاصله تقریبا 10 دقیقه ای از ساحل کیش و مرکز خرید زیتون قرار گرفته است.

ghoghnos-kish.jpg

هتل ققنوس کیش جز هتل های ارزان قیمت کیش می باشد. هتل دارای اتاق های چهار و پنج تخته نیز می باشد و برای گردشگران تور کیش که برای رزرو هتل هزینه کمی را در نظر دارند ، گزینه خوبی است.هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا واقع شده است و دسترسی به بازار ها و مراکز خرید کیش برای میهمانان هتل به سادگی امکان پذیر است. 

ghoghnos-kish4.jpg

 بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آفتاب شرق کیش

آفتاب shargh2.JPG

هتل آفتاب شرق کیش سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش تاسیس گردید.این هتل ۳ ستاره در منطقه بومی نشین جزیره کیش، در ابتدای جاده جهان واقع گردیده است. هتل 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

امکانات هتل :

آفتاب shargh1.jpg

هتل آفتاب شرق کیش امکانات رفاهی مانند : لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، ماهواره، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی،خدمات خانه داری، فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

آفتاب shargh3.JPG

هتل آفتاب شرق کیش با ظرفیت 47 باب اتاق می باشد.

آفتاب shargh4.jpg

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل پارسیان کیش

parsian2.jpg

هتل پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش افتتاح شد.هتل سه ستاره یکی از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل در منطقه تجاری جزیره قرار گرفته و دسترسی آسانی به بازار زیتون و اسکله تفریحی دارد. هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

parsian1.jpg

امکانات هتل :

parsian3.jpg

هتل پارسیان کیش دارای خدماتی مانند : یخچال و تلویزیون ،ماهواره در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، کانال های ماهواره ای در اتاق ها و رستوران، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، سالن کنفرانس،سالن زیبایی بانوان، کافی نت، گشت سیاحتی جزیره، اجاره اتومبیل به راننده و خشکشویی و ... می باشد.

هتل پارسیان دارای ۸۰ اتاق است که کلیه اتاق های آن سوئیتی و بزرگ است.گردشگرانی که قصد رزرو هتل در کیشرا دارند، رزرو هتل پارسیان کیش را با ویژگی های بینظیرش به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشند.

parsian6.jpg

parsian5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.این هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل یخچال به همراه مینی بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای می باشد.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.