neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی از جمله هتل های 5 ستاره و شیک و مجلل دبی می باشد که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن انجام گرفته است.این هتل ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر و در خیابان شیخ زاید، روبه‌روی مرکز تجارت جهانی واقع شده است.هتل فیرمونت دبی دارای طراحی منحصر به فرد و لابی زیبا با محوطه باغ بهشتی می باشد که آن را از سایر هتل ها مجزا ساخته است و باعث استقبال زیاد گردشگران تور دبی شده است.

ساختمان هتل فیرمونت دبی بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل ۳۹۴ اتاق و سوئیت با امکاناتی کامل دارد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و با کیفیتی عالی را برای میهمانان تور دبی فراهم می آورد.همچنین هتل دارای سالن‌های کنفرانس با تجهیزات مدرن فنی نیز می باشد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

رستوران،کافی نت،اتاق کنفرانس،اینترنت پر سرعت،خدمات پستی،پرینتر و فتوکپی،ترانسفر فرودگاهی،سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور و....از جمله امکانات هتل فیرمونت دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند با بهره گیری از آنها اقامت آرام و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که نزدیک مرکز خرید ریف دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه و تا نقاط توریستی آن کمتر از 7 دقیقه می باشد.بدین ترتیب مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آسیانا دبی 150 اتاق دارد که همه آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت و...می باشند.این هتل همچنین یک استخر در فضای باز و آبگرم دارد و مسافران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن نیز استفاده نمایند.در رستوران های هتل انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی سرو شده و کارکنان این هتل نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

امکانات هتل آسیانا دبی:

رستوران , اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه , دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیانا دبی می باشند که در اختیار همه میهمانانتور دبی قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی که از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل ناحیه جمیرا دبی است، جزو هتل های معروف دبی می باشد و چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز و دریا دارد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، تا پارک آبی 10 دقیقه ،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله داشته و به دلیل دسترسی آسان مسافران تور دبی به مراکز شهر، مورد استقبال زیادی واقع شده است.

هتل هبتور گرند دبی 446 اتاق در 14 تیپ مختلف دارد که دارای امکانات بسیاری از جمله مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع و... می باشند. این هتل همچنین 18 رستوران و بار نیز دارد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی مطابق با ذائقه مسافران تور دبی در آنها سرو می شود، برخی رستوران های هتل نیز مخصوص سرو غذاهای محلی است.برای نمونه رستوران شاه جهان ، مخصوص سرو غذاهای هندی بوده و در رستوران لوچیانو نیز غذاهای ایتالیایی طبخ می شود.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

رستوران، اینترنت،ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار،سکوی شیرجه،نگهداری ازکودکان،مراکز تجاری،اتاق جلسه،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا از جمله امکانات هتل هبتور گرند دبی می باشد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است.فاصله این هتل  تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و شرایط و امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبی بوده است.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 484 اتاق شیک بوده که رنگ آمیزی آنها بسیار شاد و مدرن است. لازم به ذکر است تمام این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشند. این هتل با خدمات منحصربه فردی که دارد، باعث ایجاد لحظات خوب و به یاد ماندنی برای میهمانان تور دبی می شود.

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی می توان به: ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سونا و ...اشاره کرد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

 

هتل پولمن سیتی سنتر دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل در سال 1997 و در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر، تا برج دبی 2.6 کیلومتر و تا پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.این هتل دارای 361 اتاق است و با خدمات و امکانات خوبی که ارائه می دهد،باعث استقبال مسافران تور دبی شده است.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی :

رستوران با ارائه غذاهای بین المللی و مراکشی و یونانی، ۴ بار با انواع نوشیدنی، تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... از جمله امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبیمی باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

تور دبی از مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.