neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد که در بین هتل های ۴ ستاره مسکو یکی از بهترین گزینه هاست.فاصله این هتل تا استادیوم المپیک و ایستگاه متروی میرا تنها 10 دقیقه می باشد و مسافرانتور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه دارای 492 اتاق می باشد که همه آنها با رنگ های گرم و دلنشین طراحی شده است.همه این اتاق ها مجهز به مبلمان شیک ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، مینی بار و....می باشند. دو رستوران در هتل وجود دارد که انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی در آنها برای میهمانان تور روسیه طبخ می شود.

امکانات هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه:

رستوران،اینترنت، 5 استخر روباز، فروشگاه، زمین بازی کودکان،هاکی،بار، رستوران، امکانات برای افراد معلول، خشک شویی و...از جمله امکانات هتل آزیموت المپیک مسکو روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه یکی از هتل های 4 ستاره و شیک سنت پترزبورگ روسیه می باشد که از امکانات مدرن و خاصی برخوردار بوده است.فاصله این هتل تا کلیسای سنت اسحاق و سنت نیکولاس 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و امکانات مدرنی که دارد مورد توجه و استقبال مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی شیک و تمیز بوده که تمام آنها مجهر به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای و مبلمان نرم و راحت می باشند.رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.همچنین این هتل چندین رستوران و کافه و یک سالن ورزشی و استخر دارد.

امکانات هتل امباسادور سنت پترزبورگ روسیه:

ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه های متعدد، ماساژ، سونا، سولاریوم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... از جمله امکانات هتل امباسادور سنت پترزبورگروسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.