neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول

grnd1.jpg

هتل گرند هیلاریوم استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در معروف ترین منطقه استانبول در شهر کاپی ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی با فرودگاه آتاتورک حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل موقعیت خوبی به دلیل نزدیک بودن به مراکز تاریخی و توریستی استانبول دارد که گردشگران تور استانبول می تواند با انتخاب این هتل به همه مراکز گردشگری و ... در استانبول دسترسی داشته باشند.

grnd2.jpg

 امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

grnd3.jpg

از جمله امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول این هتل دارای 74 اتاق با دکوراسیون خاصی طراحی شده است که امکانات آن : تلویزیون ، مبلمان شیک و راحت و... این هتل دارای یک رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول می باشد.

grnd4.jpg

grnd5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون پارکسا استانبول

 hil1.gif

هتل هیلتون پارکسا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که که در سال 1990 میلادی در بشیکتاش در 8 طبقه با حدود 117 باب اتاق و سوییت با نمایی زیبا از تنگه بسفر ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 30 کیلومتر و تا اماکن تاریخی مانند برج گالاتا ، میدان تکسیم و... حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در دو دوره یکی در سال 2000 و یکی در سال 2010 بازسازی شذه است. گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

hil2.gif

hil3.gif

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل فرونیا استانبول

fer1.jpg

fer2.jpg

هتل فرونیا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 15 کیلومتر و تا میدان تکسیم که یکی از جاذبه های گردشگری استانبول نیز می باشد حدودا 5 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش و به یاد ماندنی را در کنار خانواده خود تجربه کند.

fer3.jpg

امکانات هتل فرونیا استانبول :

fer4.jpg

از جمله امکانات هتل فرونیا استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار ، اینترنت بی سیم ، تلفن ، گاو صندوق ، صندوق امانات و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول می باشد.

fer5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول (Grand Oztanik Hotel)  که در سال 2005 بنا شده است، هتلی 4 ستاره زیبا و لوکس با امکاناتی کامل واقع در منطقه تقسیم استانبول و در نزدیکی مترو می باشد. هتل گرند اوزتانیک استانبول با 193 اتاق که سه تا از این اتاق ها به یکدیگر متصل هم می شوند و 3 باب از اتاق ها سوئیت لوکس و مجلل با نمایی رو به تنگه بسفر 3 اتاق لوکس 8 سوئیت 1 کینگ سوئیت  و 2 اتاق  برای معلولین می باشد. اتاق های هتل  بزرگ  و راحت هستند و  با رنگ های گرم و مبلمان چوبیدیزاین شده اند و تمامی اتاق ها دارای امکاناتی لوکس و مجهز می باشند مانند :  سشوار،تلفن مستقیم، حمام با وان حمامخاص، تلویزیون، مینی بار، تهویه هوا، اتصال به اینترنت مستقیم بوسیله پورت چای و امکانات قهوه و یک سبد میوه برای خوش آمد گوبیو safebox برای مهمانان تور استانبول است موجود است  در نوار لابی هتل انواع نوشیدنی های خنک سرو می شود. و تمامی پرسنل هتل گرند اوزتانیک در تمامی طول شبانه روز تلاش خود را برای رفاه و آرامش میهمانان محترم تور استانبول در هتل انجام می دهند. رستوران بزرگ هتل گرند اوزتانیک استانبول انواع غذاهای تخصصی ترکی و غذاهای بین المللی را برایمیهمانان تور استانبول سرو می کند .

امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول :

این هتل برای میهمانان تور استانبول دارای سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی و یا حمام سنتی ترکی هتل، خدمات ماساژ نیز برای تمدد اعصاب و سلامتی،بار، صبحانه در اتاق،سیستم تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور ، کافه، ، رستوران ا، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم، خدمات خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق و نگهداری چمدان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، خدمات اتو، تمیز کرده کفش، امکاناتنشست / ضیافت، فکس / فتوکپی، هدیه کارگاه، امکانات اتاق VIP،مجموعه لباس عروس، صندوق امن، مغازه ها (در هتل)، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق خانواده، آسانسور، گرمایش، قسمتی برای سیگار کشیدن و پارکینگ(با هزینه اضافی) می باشد.

 

 

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میدان تقسیم که قلب مدرن استانبول به شمار میرود و 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با احتیاجات انان ، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار  مسافران تور استانبول  قرار داده است.

 

خدمات هتل کریستال استانبول

دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،مرکز تفریحی مجهز که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا هست.با پرسنلی مجرب که تمام تلاش خود را می کنند تا مسافران تور استانبول سفری دل نشین و راحتی را داشته باشند در اطرافهتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان می باشد همچنین  ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند و این موقعیت هتل یکی از ویژگی برتر برای انتخاب این هتل برای اقامت میهمانان تور استانبول می باشد

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.