neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل شایلی کیش l.gifl.gifl.gif  shaili hotel kish

هتل شایلی کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1394 باز سازی شده است.این هتل 2 طبقه و 40 واحد با ظرفیت87 تخت دارد. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی تهیه می‌کند. پرسنل آموزش دیده هتل آماده‌ی ارائه بهترین خدمات به مهمانان ارجمند تور کیش هستند. فاصله هتل تا فرودگاه نیز 7 کیلومتر میباشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران،لابی،استقبال فرودگاهی،پارکینگ،کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،خدمات اینترنتی،سرویس ایرانی و فرنگی،زمین بازی،سیستم های حفاظتی و ... میباشد.

_شایلی_کیش_1.jpg

_شایلی_کیش_2.jpg

_شایلی_کیش3.jpg

_شایلی_کیش4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت 5 نفر آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سیمرغ کیش N.gifN.gifN.gif Simorgh Hotel Kish

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالاس کیش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.