neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش


hendvarbi.jpg

علی اصغر مونسان در سنه 1395 جمعی از خبرنگاران برای جذب گردشگر به کیش موفق خواند و  افزود: طی سال جاری بر بنیاد نظرات ارائه شده از جانب نمایندگان جامعه بازاریان، هتلداران و...کیش شرایط خوبی را سپری کرده است پیش بینی می شود برای نوروز 966 نیز شرایط عالی بهمراه دارد و البته نباید شرایط اقتصادی کشور را نادیده بگیریم.وی افزود: با وجود دشواری های موجود که بسیاری از شهرهای کشور با کاهش مسافر تور کیش رو به رو هستند، کیش امسال در این حوزه رشد چشم گیری داشت و امیدواریم در نوروز 96 نیز بتوانیم مانند نوروز 95 شاهد رشد توریسم در مقایسه با دوره های پیش باشیم.


talavajavaher.jpg

دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور بیش از 80 غرفه داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.
دبیر اجرایی دومین نمایشگاه طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابستهکیش نیز از حضور 15 شرکت خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 155 شرکت  کننده از کشورهای خارجی نظیر: ترکیه، تایلند، هند، ارمنستان و ایتالیا نیز حضور دارند که بیانگر رشد صد در صدی حضور بخش خارجی در این نمایشگاه است.

-کیش.png

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مریم محمدی، رئیس اداره پیرامون زیست سازمان منطقه آزاد کیش از دستگیری  5  متخلف دامنه زیست محیطی در کیش تازه عدل و گفت: خارج کردن مرجان ها اعم از زنده و مرده از آب و خرید و فروش و حفاظت این نوع از جانداران دریایی جرم محسوب می شود.

وی افزود: متاسفانه اخیرا نگریسته شده که برخی از گردشگران تور کیش و ساکنان اقدام به نگهداری مرجان ها و یا بیرون کردن آنها از جزیره کیش را داشته  اند که با تصادف سازمان رو به رو شده است.

رئیس گردانیدن پیرامون زیست کیش به این موضوع اشاره کرد که طی دو ماه گذشته به طور تقریبی از 5 متخلف که هدف خارج کردن مرجان های دریایی را داشته اند بالغ بر 30 کیلو مرجان کشف شده که با پیگرد قضایی رو به رو شده است لازم است که مسافران تور کیش از پیامدها این مساله آگاه باشند.

-فرودگاه-جزیره-کیش.jpg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش، اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای در زمینه ارتقا امکانات و خدمات بندری و فرودگاهی با هدف خدمات گردشگری تور کیش و دستیابی به استانداردهای مطلوب در پهنه جهانی  جایگاه جزیره کیش را در بازار پر رونق گردشگری بین المللی تثبیت می کند.

بر ارائه این گزارش از مهر 92 الی مرداد 95 و در مدت 35 ماه به طور میانه هر دو ماه یک طرح عمرانی یا برنامه گسترش در فرودگاه بین المللی جزیره کیش اجرا شده است که این از عزم جدی مسئولان و نگاهی فراملی در زمینه گسترش صنعت گردشگری تور کیش در این منطقه حکایت می کند.

-صنعت-دریانوردی-در-جزیره-کیش.jpg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش، این همایش و نمایشگاه 27 تا 30 مهرماه در جزیره زیبای کیش برگزار می شود و تا کنون شرکت های بیش از 11 کشور خارجی و شرکت های داخلی در قالب 36 کمپانی و 45 کمپانی درونی ضمن ارائه واپسین دستاوردها و نوآوری ها در گستره صنعت دریایی و صنایع وابسته به نمایش خدمات و محصولات خود، به شناسایی دستاوردهای جدید تحقیقاتی، محصولات، پروژه ها و تبادل اطلاعات می پردازند و همچنین گردشگران و مسافران تور کیش نیز میتوانند از این نمایشگاه بازید به  عمل آورند.

-بین-رفتن-نظم-حمل-و-نقل-عمومی-با-تریپ.jpg

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی رضا عادلی معاونت حمل و نقل و شدامد شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه توریسم تور کیش به عنوان یک پدیده اقتصادی صنعت  مادر در سنه های تازه باره پروا قرار گرفته است، گفت: سعی های فراوانی در حال اتمام است لغایت از نفوذ عوال مؤثر در تضعیف گردشگری تور کیش بازداری شود و امکانات رشد و توسعه این صنعت فراهم شود.


مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.