neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 35 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست هایتور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول

soltanahmad.gif

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در منطقه توریستی سلطان احمد در سال 1919 میلادی در استانبول بنا شده و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره درسال 2015 یکی از هتل‌های منحصر به فرد در نوع خود انتخاب شده است .این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت شیک و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن سلطان احمد با مکان های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی مسافران تور استانبول می‌باشد.

امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول:

سالن بدنسازی، استخر و خدمات ماساژ ،رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و... 

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد. از مزایای این هتل برای گردشگرانتور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و اماکن توریستی می باشد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول با منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول با ماشین تنها 20 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای 203 اتاق زیبا و شیک و همچنین دارای سوئیت های استاندارد ، دولوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. از امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی و ... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره می باشد که در میدان تکسیم استانبول که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. این هتل لوکس در سال 1995 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. هتل گرین پارک تکسیم استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

هتل گرین پارک تکسیم استانبول دارای 8 طبقه و 81 اتاق و 6 سوئیت را دارا می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون و .... اشاره کرد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول در این رستوران ها طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

فضای سبز ، پارک مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، صندوق امانات و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول هتلی شیک و 4 ستاره می باشد که در قلب شهر استانبول واقع شده است و با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 110 متر فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است.  

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول :

هتل تکسیم گونن استانبول دارای 157 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، یخچال و .... اشاره کرد. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی راسفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سالن تناسب اندام و .... اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل تکسیم گونن استانبول :

ترانسفر فرودگاهی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :
تور استانبول زمستان 95 
تور استانبول دی 95 
تور استانبول بهمن 95 
تور استانبول اسفند 95 
تور استانبول نوروز 96

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.