neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد. 

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند بهترین گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته است. این هتل دارای 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب می باشد. هتل خاتم کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین گزینه باشد. از مزایای دیگر این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی به مراکز خرید می باشد که توریست های تور کیش به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیراً بازسازی شده است. هتل الیت کیش دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و در نزدیکی بازار مرجان و پردیس قرار گرفته است. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از مزایای این هتل داشتن یک رستوران شیشه ای روی آب و همچنین قیمت مناسب می تواند باشد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آپارتمان فارابی کیش

هتل آپارتمان فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل که به صورت آپارتمان بوده و دارای سوئیت های 1 خوابه در 60 واحد ، سوئیت های 2 خوابه در 50 واحد ، سوئیت 2 تخته در 8 واحد و سوئیت های 2 نفره در 18 واحد به بالا می باشد. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور کیش می توان به میز بیلیارد اشاره کرد. در ضمن هتل فارابی دارای سفره خانه سنتی برای توریست های تور کیش می باشد. 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.