neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های ترکیه

هتل نک ازمیر ترکیه

هتل نک ازمیر ترکیه یکی از هتل های 4 ستاره ترکیه در منطقه کوناک و از نظر موقعیت مکانی در 18 کیلومتری فرودگاه عدنان ساخته شده است که تا ترمینال اتوبوس 10 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل نک ازمیر ترکیه :

از جمله امکانات هتل نک ازمیر ترکیه 55 اتاق که دارای تخت های 1 و 2 نفره و سوئیت های مخصوص می باشد. اینترنت بی سیم در اتاق ها ، تلویزیون ، تهویه مطبوع ، مینی بار ، یخچال ، ماهواره ، حمام ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین المللی ، حمام ترکی ، ترانسفر فرودگاه و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور ترکیه می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه  واقع در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس و در نزدیکی ساحل دریاو پارک آبی و رویایی و در فاصله 100 کیلو متری از فرودگاه Dalaman شده است.هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و بسیار تمیز که همگی اتاق ها در اندازه های مختلف وبا رنگ هایی ملایم طراحی و دیزاین شده اند . اتاق ها برای رفاه گردشگران تور ترکیه مجهز به نور مناسب ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ،تراس ، پذیرایی در اتاق ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار شده اند.

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه :

این هتل دارای پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، پرتاب دارت، استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ،ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان،یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه ، روم سرویس ۲۴ ساعته ،مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی برای سهولت در اجرای کنفرانس ها و در صورت تمایل مسافرین تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهند گذاشت. 

 

 

 

 

هتل تمنوس بدروم ترکیه

هتل تمنوس بدروم ترکیه، هتلی 4 ستاره واقع در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم می باشد و برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.هتل با طراحی شیک و منحصر به فرد خود دارای ۲۴ اتاق ، ۱ و ۲ تخته و استاندارد  با امکاناتی کامل و لوکس که به درخواست میهمانان تور ترکیه برای انها اماده می شود.

 

امکانات هتل تمنوس بدروم ترکیه :

 تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،زمین گلف،مینی بار، صرافی،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته ،وای فای رایگان،ارائه خدمات نگهداری از اطفال ،اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، وخدمات رفاهی شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار نیز در اختیار میهمانان تور ترکیه میگذارند.

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل فرور کلاب بدروم ترکیه

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ترکیه هتل فرور کلاب بدروم ترکیه است که در ۱ کیلومتری مرکز بدروم ترکیه قرار گرفته است. هتل فرور کلاب بدروم ترکیه دارای اتاق ها با سوئیت های زیبا و تمیز با امکاناتی عالی و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) و ... که مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. باغ زیبا و سر سبز این هتل از ویژگی های خوب آن است که در آن مسافران تور ترکیهمی توانند فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت انجام دهند و اوقات خوبی را سپری کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل فرور کلاب بدروم ترکیه ساحل اختصاصی آن است که مسافران تور ترکیه می توانند به شنا و افتاب گیری برونند و کارکنان هتل فرور کلاب بدروم ترکیه آماده خدمت به مسافران می باشند. 

 

امکانات هتل فرور کلاب بدروم ترکیه: 

ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی), پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت,  خدمات زیبایی آرایشگاه برای مسافران تور ترکیه, پارکینگ اختصاصی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت, سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید, سرویس خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.