neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل آفتاب شرق کیش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفیت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیشاحداث شد. این هتل در محله بومی نشین کیش در نزدیکیبازار عرب هاو ابندایجاده جهانواقع شده که دوری از مراکز خرید از معایب آن به حساب می آمد ولی با گذاشتن سرویس این عیب به مزیت تبدیل شد و باعث شد تا گردشگران تور کیش نوروز 96 و سایر مسافران یه گشت سیاحتی هم در جاده زیبای جان داشته باشند. گردشگرانی که قصد رزرو هتل در کیشرا دارند و یک هتل سه ستاره در کیش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق کیش را در نظر داشته باشند.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

رستوران،اتاق بیلیارد،کافی نت،کافی شاپ،مینی بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهی،اینترنترایگان،تاکسی سرویس،خشکشویی و ... میباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شایلی کیش l.gifl.gifl.gif  shaili hotel kish

هتل شایلی کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1394 باز سازی شده است.این هتل 2 طبقه و 40 واحد با ظرفیت87 تخت دارد. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی تهیه می‌کند. پرسنل آموزش دیده هتل آماده‌ی ارائه بهترین خدمات به مهمانان ارجمند تور کیش هستند. فاصله هتل تا فرودگاه نیز 7 کیلومتر میباشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران،لابی،استقبال فرودگاهی،پارکینگ،کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،خدمات اینترنتی،سرویس ایرانی و فرنگی،زمین بازی،سیستم های حفاظتی و ... میباشد.

_شایلی_کیش_1.jpg

_شایلی_کیش_2.jpg

_شایلی_کیش3.jpg

_شایلی_کیش4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شباویز کیش o.gifo.gif Hotel Shabaviz Publishing Company kish

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی برای مسافران تور کیش طراحی شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. اطراف این هتل فضای سبز وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 55 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... میباشد.

_شباویز_کیش1.jpg

_شباویز_کیش_2.jpg

_شباویز_کیش_3.jpg

_شباویز_کیش_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پارس نیک کیش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر جزیره کیش در محیطی آرام نزدیک به اسکلهتفریحی قرار گرفته است. هتل در سه طبقه دارای 38 اتاق متنوع دلباز و شیک با خدماتی درخور هتل های سه ستاره می باشد. هتل پارس نیک کیش با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفهه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد.  هتل پارس نیک کیش در فاصله کمتر از دهه دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید، ونوس و همچنین مرکز جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با کادری مجرب و امکانات رفاهی نظیر استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، رمپ ورودی ویژهه معلولین، فضای سبز زیبا، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت میزبان میهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 333 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

pa1.gif

pa2.gif

pa3.gif

pa4.gif

 pa5.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریان قائم کیش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ریان قائم کیش از دسته هتل های 3 ستاره میباشد که در سال 1390 در مرکز جزیره کیش به بهره برداری رسیده است و دارای 2 فاز نیز میباشد. این هتل، دارای 80 اتاق و در مجموع 240 تخت می باشد که با امکاناتی خوب آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش میباشد.. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل، از یک مکان و غذا استفاده می کنند و این هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.

امکانات هتل ریان قائم کیش:

تاکسی سرویس،صندوق امانات،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،پارکینگ،اینترنت،سیستم تهویه مطبوع،صندوق امانات و... میباشد.

q1.jpg

q2.jpg

q3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.