neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل ورا کلاب ماره آنتالیا d.gifd.gifd.gifd.gifd.gif Vera Club Mare Hotel Antalya
 

هتل ورا کلاب ماره آنتالیا از دسته هتل های زیبا و زنجیره ای 5 ستاره آنتالیا میباشد.این هتل تا ساحل 3 دقیقه مسافت دارد.هتل ورا کلاب ماره آنتالیا در سال 2008 با مساحت 14000 متر مربع در 5 کیلومتری بلک و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در مجموع 370 اتاق دارد که هر اتاق دارای مبلمانی شیک و حمامی مدرن مجهز به وان و سشوار نیز است که شما مسافرین گرامی تور آنتالیا نوروز 96 میتوانید در این هتل اقامت کرده و لحظات خوبی را داشته باشید.

امکانات هتل ورا کلاب ماره آنتالیا:

استخر سر پوشیده،رستوران اصلی با تراس،کافه،سالن کنفرانس،اتاق تناسب اندام،حمام ترکی،زمین تنیس،پرستار کودک،باشگاه،پارکینگ،اینترنت رایگان،سالن زیبایی و ... میباشد.

v6.jpg

Vera_Club_Mare2.jpg

Vera_Club_Mare5.jpg

Vera_Club_Mare6.jpg

Vera_Club_Mare3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا نوروز 96 و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ویند آف لارا آنتالیا o.gifo.gifo.gifo.gifo.gif  Wind off Lara Hotel Antalya

هتل ویند آف لارا آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که این هتل زیبا در سال 2016 در ماه می افتتاح شد و در فاصله ای کمتر از 15 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا در ساحل لارا قرار گرفته است. هتل ویند آف لارا آنتالیا در مجموع دارای 276 اتاق میباشد که اتاق ها ی هتل بزرگ،تمیز و راحت هستند و کارکنان هتل نیز به صورت 24 ساعته سرویس ارایه میدهند در نتیجه با امکانات بالا و خوبی که در این هتل وجود دارد مهمانان تور آنتالیا میتوانند در این هتل زیبا لحظات خوبی را سپری کنند

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا:

استخر،تراس،باشگاه بدنسازی،رستوران،حمام ترکی،اینترنت،پارکینگ،خدمات گردشگری،امکانات برای نگهداری کودکان،خشکشویی،اتوشویی و ... میباشد.

_ویند_آف_لارا_آنتالیا1.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا2.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا3.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا4.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gif Diamond Premium Hotel Antalya

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که  تا مرکز شهر 7 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا که نزدیک ترین فرودگاه به هتل است، ۶۲ کیلومتر فاصله دارد.این هتل در نزدیکی ساحل مدیترانه واقع شده است و دارای استخر فصلی در فضای باز و یک اسپا لوکس می باشد.هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا مجموعا 360 اتاق دارد که بعضی از این اتاق های بسیار زیبا ه باغهای زیبای پنجره دارند و برخی دیگر به ساحل زیبای هتل. این هتل با 360 اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.

امکانات هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا:

رستوران،کافه،استخر،باشگاه بدنسازی،ساحل اختصاصی،زمین بازی کودک،دیسکو،زمین تنیس،حمام ترکی،خدمات خانه داری،خدمات شستشوی لباس،فروشگاه،کافی شاپ،خدمات پزشکی،سینماو... میباشد.

dia2.gif

dia1.gif

dia6.gif

dia5.gif

dia4.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ددمان آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gifDdman hotel Antalya

هتل ددمان آنتالیا از دسته هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد.موقعیت جغرافیایی ممتازاین هتل ، اقامتگاه و مرکز گردهمایی ، در سواحل آنتالیا موجب شده تا بالکن اتاق ها همگی به دریا و یا کوه "تاروس" مشرف باشند که این موضوع موجب میشود که گردشگران تور آنتالیا از گذراندن اوقات فراغت خود در آن جا لذت ببرند.

امکانات هتل ددمان آنتالیا:

 رستوران،پارک آبی،تلویزیون صفحه تخت،وای فای رایگان،استخر،بار،فروشگاه،تهویه هوا،باشگاه بدنسازی،زمین تنیس،حمام ترکی،خشکشویی،سرویس نظافت اتاق،سرویس معلولین و... میباشد.

d1.jpg

d4.jpg

 

d2.jpg

d5.jpg

d6.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فیم رزیدنس آنتالیا w.gifw.gifw.gifw.gifw.gif Fam Residence Hotel Antalya

هتل فیم رزیدنس آنتالیا هتلی 5 ستاره ساحلی درکنار سواحل مدیترانه در9 طبقه درسال 2006 منطقه لارا افتتاح شد.این هتل دارای ساحل اختصاصی شنیوسیع نیزاست و دارای 442 اتاق می باشد.فاصله هتل فیم رزیدنس آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر، مرکز خرید آنتالیا 16 کیلومترمی باشد .

امکانات هتل فیم رزیدنس آنتالیا:

رستوران،کافه،گاو صندوق،ساحل اختصاصی،تراس،بار،استخر،باشگاه بدنسازی،زمین فوتبال،حمام ترکی،سرویس معلولین،خشکشویی،نگهداری اطفال و ... میباشد.

f1.gif

f2.gif

f3.gif

f4.gif

f5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.