neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot2.jpg

از جمله هتل های 5 ستاره ساحلی هتل باروت لارا آنتالیا  است.این هتل دارای  8 رستوران مجزا است و آبگرم به همراه حمام ترکی دارد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در این هتل تجربه نمایند.

baroot1.jpg

تمامی اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال می باشند.همچنین اتاق های بزرگ در این هتل با بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد همچنین میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی دارند که این غذاها می تواند حتی در اتاق مسافر نیز سرو بشود.علاوه بر این یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند.انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و گردشگران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده درکلوپ شبانه هتل لذت ببرند.لازم به ذکر است این هتل تا  EXPO 2016 آنتالیا 19 کیلومتر فاصله دارد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....از جمله امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از آن ها بهره مند شوند.

baroot5.jpg

 

هتل رویال تاج محل آنتالیا

royal1.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیا  از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که دارای فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه می باشد .این هتل توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا ساخته شده و ۴۰٫۰۰۰ متر مربع مساحت دارد .این هتل از هتل های نوساز آنتالیا محسوب میشود. در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ هتل تاج محل افتتاح شده و در معماری این هتل از بنای باستانی تاج محل هند الهام گرفته شده و به همین دلیل به این نام خوانده شده است. هتل تاج محل در منطقه ماناوگات سیده قرار دارد و به همین خاطر دارای شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر  و با فرودگاه آنتالیا ۴۸ کیلومتر فاصله دارد.چون این هتل تا مرکز شهر فقط ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد،مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از شهر سیده بازدید کنند.هتل تاج محل یک ساحل اختصاصی و پلاژ ویژه دارد که در آن خدماتی مثل حوله ، چتر آفتابی ، صندلی راحتی و … برای همه فراهم شده است.

royal6.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیادارای اتاق هایی بسیار شیک و مدرن و مبله شده است که امکانات اتاقهای آن شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، گاوصندوق ، مینی بار ،  سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، سشوار و آینه ، دستشویی و حمام مجهز و …می باشد. تمامی ۴۵۰ اتاق این هتل،دارای بالکن هستند و بعضی ها هم از منظره دریا برخوردارند. همچنین در برخی از اتاق های هتل یک وان آب داغ  موجود می باشد.در ضمن تمیز کردن روزانه اتاق و تعویض حوله و روتختی از خدمات ویژه اتاقهای این هتلآنتالیا بشمار می رود و مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر آرام و راحتی را در آن تجربه کنند.

royal2.jpg

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار چمدان و … از امکانات این هتل به شمار می روند. البته میهمانان تور آنتالیا میتوانند از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف هم با پرداخت جداگانه وجه استفاده نمایند.با این وجود هتل رویال تاج محل آنتالیا مجوعه ای کامل از تفریحات آنتالیا محسوب می شود.

royal5.jpg

royal4.jpg

سرویس پذیرایی UAll در هتل رویال تاج محل آنتالیا موجود است که با انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه نوشیدنی های متنوع در ۷ رستوران و ۶ کافه این هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.قطعا مسافران در این هتل آنتالیا هیچ گونه دغدغه ای بابت خورد و خوراک نخواهند داشت.

royal3.jpg

 

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset3.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیااز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار گرفته و  از آب های زلالل و شفاف مدیترانه و ساحلی اختصاصی با ماسه های طلایی بهره برده است . این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری را داراست. هتل کریستال سان ست تا مرکزآنتالیا حدود ۷۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود ، از مناظر زیبای دریا و طبیعت اطراف و صدای دل نشین امواج لذت ببرند.است.ارائه خدمت توسط مجرب ترین نیروهای خدماتی در این هتل باعث رضایت فراوان میهمانان از اقامت در این هتل شده است.

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا مجهز به ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن می باشد که هرکدام دارای متراژهای متنوع و سازگار با هر سن و سلیقه ای می باشد. این اتاق ها به شیک ترین شکل طراحی شده و با رنگ هایی گرم و آرام بخش تزیین گشته اند تا میهمانان تور آنتالیا محیطی زیبا و دلبازی را تجربه نمایند.هر اتاق دارای بالکنی با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه است. همواره از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده و با بهترین و درجه یک ترین امکانات از میهمانان تورآنتالیا پذیرایی می شود.

sanset2.jpg

ویژگی های اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت ، از امکانات اتاق های این هتل آنتالیا به شمار می روند .کادر مجرب خدماتی این هتل نیز ، در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا هستند.

sanset7.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار که انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می دهد، تنها بخشی از امکانات گسترده هتل کریستال سان ست آنتالیا می باشد که در اختیار مسافرانآنتالیا قرار گرفته تا اوقاتی خوش و آرام  را در محیط دلنشین این هتل تجربه نمایند.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سواحل کمر و یکی از بهترینتفرجگاه های آنتالیاقرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی است. طراحی نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم می باشد.این هتل یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز است که هر گردشگری را به خود جذب کرده است. این هتل از سرویس صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان برخوردار است.همچنین فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر می باشد.این هتل دارای بهترین کادر خدماتی در میان سایر هتل های آنتالیا است و میهمانان تور آنتالیا میتوانند اوقات راحت و لذت بخشی را در این هتل سپری کنند.

oranjkanti2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن دارد که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن واقع شده است. مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس از بالکن اتاق ها کاملا نمایان است. تمامی وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی اعم از دکوراسیون و مبلمان آنها بسیار لوکس و دارای کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات راحتی را در آن تجربه کنند.همه اتاق ها به خاطر زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی ،دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی می باشند.

oranjkanti3.jpg

oranjkanti6.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به: سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . .اشاره داشت.

oranjkanti5.jpg

امکانات رفاهی هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به:دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . اشاره کرد. بنابراین هتل اورنج کانتی آنتالیا با امکانات و تنوع بسیارش باعث شده تا میهمانان تور آنتالیا استقبال زیادی از این هتل داشته باشند.

oranjkanti4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه زیبای کندو و در سال 2003 میلادی ساخته شده است. فاصله این هتل 5 ستاره با فرودگاه آنتالیا15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر می باشد.معماری این هتل ایتالیایی و متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی می باشد.این هتل با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین امکانات می تواند،رضایت مسافران تور آنتالیا نوروز 96 را جلب نماید.

venizia2.jpg

venizia1.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

از جمله امکانات این هتل آنتالیا می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و....اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل سفر خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

venizia5.jpg

خدمات جانبی هتل ونیزیا پالاس آنتالیانیز شامل مواردی مانند: دکتر, آرایشگاه, ماساژ, بازیهای کامپیوتری, تلفن و نمابر, برخی نوشیدنی های الکلی, بولینگ و ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، قایقرانی, آموزش غواصی, آموزش تنیس و...می باشند که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند با پرداخت هزینه ازآنها بهره مند شوند.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.