neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا

hilsaydsoo1.jpg

هتل هیل ساید سو آنتالیا از جمله شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده و در سال ۲۰۰۹ بازسازی آن انجام شده است.این هتل تا مرکز شهر کمتر از ۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز ۱۵ دقیقه فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

hilsaydsoo3.jpg

hilsaydsoo4.jpg

هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای۲۹۰ اتاق لوکس می باشد که همه آنها دارای امکاناتی از جمله بالکن اختصاصی،اینترنت پر سرعت در اتاق،مبل و تخت خواب های شیک و نو،خدمات تعویض سرویس های خواب،نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته،اتاق ویژه معلولین و...می باشند.در ۶ رستوران و ۴ تریا هتل هیل ساید سو آنتالیا ،غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی سرو می شود،همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند نوشیدنی های خود را در کنار استخر نیز میل کنند.

hilsaydsoo6.jpg

hilsaydsoo5.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

اینترنت رایگان، تلویزیون، استخرهای روباز و سرپوشیده، 6 رستوران و 4 تریا،پارک آبی، زمینهای تنیس و اسکواش،استخر سرباز و مرکز ماساژ،سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا،پیست دوچرخه سواری،امکان برگزاری همایش،باشگاه بیلیارد،استخر مسقف،زمین تنیس،خدمات آرایشی،مرکز خرید و آرایشگاه و...از جمله امکانات رفاهی هتل هیل ساید سو آنتالیا می باشند.

hilsaydsoo2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

larahadrianoos1.jpeg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در مکانی نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا و نیز در پنج کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه،9 کیلومتر وتا مرکز شهر 11 کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

larahadrianoos6.jpg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت شامل ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل هستند، می باشد.اکثر این اتاق ها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. هتل لارا هادریانوسآنتالیا با امکانات رفاهی و ورزشی و پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت به میهمانان تور آنتالیا می باشد تا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

larahadrianoos2.jpg

larahadrianoos4.jpg

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا:

سرویس 24 ساعته،تلویزیون، ماهواره، رستوران( با ارائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده به صورت سلف سرویس)،کافی شاپ (با متنوع ترین نوشیدنی های تازه)، استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ...از جمله امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

larahadrianoos5.jpg

larahadrianoos3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال واترورد آنتالیا

kristalvatrord1.gif

هتل کریستال واترورد آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شده و دارای 9 ساختمان در 5 طبقه و 4 ساختمان در 3 طبقه می باشد.هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای 500متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است.رستوران این هتل نیز تمام وعده های غذایی اصلی  مانند صبحانه، ناهار و شام  را به سبک بوفه باز به شما ارائه داده و در طول روز نیز مسافران تور آنتالیا نوروز 96 میتوانند از تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک در ساحل و یا کنار استخر لذت ببرند.

kristalvatrord4.gif

kristalvatrord3.gif

امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

رستوران، کافی شاپ، دو استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، دواستخر برای کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی و ....از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل کریستال واترورد آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 قرار گرفته است.

kristalvatrord2.gif

kristalvatrord6.jpg

kristalvatrord5.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kervansaraykando1.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا از جمله شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که فاصله آن تا مرکز شهر 17 کیلومتر است. این هتل در ساحل دریا احداث شده و دارای پلاژ اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند اوقات خوب و خاطره انگیزی را سپری نمایند.

kervansaraykando4.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا 400 اتاق دارد که تمام اتاق های آن مجهز به تلفن،سیستم کلید کارت،آلارم حریق،چای و قهوه ساز،گاو صندوق بالکن،تلویزیون و...می باشند. امکانات این هتل بسیار متنوع و شاد بوده و تمام گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 را مجذوب خود کرده است .به عنوان مثال در تعطیلات تابستان که گردشگران از سراسر دنیا به این منطقه توریستی سفر می کنند،هتل کروانسرای کندوآنتالیا با اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان گروه های موسیقی ،هنرمندان و افراد سرشناس بوده و لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برای میهمانان خود فراهم می نماید.

kervansaraykando2.jpg

kervansaraykando20.jpg

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا می توان به: استخر در فضای باز،باغ،رستوران،پارکینگ،باشگاه ورزشی،پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، رختشورخانه، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سیستم گرمایشی، فروشگاه، سالن زیبایی، سوئیت خانوادگی و ...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوب و خاطره انگیزی را سپری نمایند.

kervansaraykando5.jpg

kervansaraykando6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل بایا لارا آنتالیا

bayalara1.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده که درسال 2009 و بر روی 57 هزار متر مربع از ساحل زیبای دریای مدیترانه بنا شده است .فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکزشهر و مراکز خرید حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل بایا لارا هتلی بسیار زیبا و شیک برای زوج های جوان است که خدماتی همچون یوال uall صبحانه ناهار شام و نوشیدنی در بار هتل کلاب شبانه به صورت رایگان را در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد.

bayalara6.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی بوده که به جهت طراحی مینیمالیستی خود و خدمات با کیفیت بالایش منحصر به فرد و شناخته شده است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب میکند. 60 درصد از اتاق های این هتل مشرف به دریا بوده و کلیه ی اتاق ها نیز مجهز به اینترنت کابلی و بی سیم هستند.شما مسافران تور آنتالیا نوروز 96 پس از دیدن این هتل که سومین سرمایه گذاری موسسه ی سونمز Sönmez می باشد ،آرزوی اقامت همیشگی در آنتالیا را میکنید.

bayalara2.jpg

bayalara3.jpg

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل بایا لارا آنتالیا می توان به: رستوران،کافه،استخر،زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،خشکشویی،آسانسور،سرویس معلولین،سرویس نگهداری کودکان،حمام ترکی،امکانات ورزشی،آرایشگاه،فروشگاه هدایا و سوغات،گاو صندوق و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

 bayalara4.jpg

bayalara5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.