neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش می باشد.این هتل از بهترین و معروف ترین هتل های کیشبوده که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید.به راستی این هتل نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین می باشد. این هتل زیبا و مدرن به عنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است. سرمایه ساخت این هتل منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.این هتل آماده خدمت و پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 96 می باشد.

هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری آقای ثابت و در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت ،با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش ،احداث شده و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در دوره هخامنشیان می باشد. این هتل در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب شده که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را در آن تجربه نمایند.

امکانات هتل داریوش کیش:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل داریوش کیش می توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ،(مجهز به قایق های پدالی و پارویی) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ،کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش  Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

عکس ها و امکانات هتل ترنج کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، سالن ورزش، اینترنت در لابی،صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . مینی بار رایگان - دوچرخه سواری رایگان - سالن بدنسازی و....

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.