neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های استانبول

هتل لارس پارک استانبول

las1.jpg

هتل لارس پارک استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در اواسط سال 2014 بازسازی شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی به مراکز خرید و گردشگری استانبول نزدیک می باشد. گردشگران تور استانبول نوروز 96می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

las2.jpg

امکانات هتل لارس پارک استانبول :

las3.jpg

از جمله امکانات هتل لارس پارک استانبول می توان به مبلمان شیک و راحتی ، تلویزیون ، wi fi ، یخچال ، مینی بار ، سالن بدنسازی ، استخر ، حمام ترکی ، رستوران با انواع غذاهای ترکی و... اشاره کرد. این هتل دارای حدودا 165 اتاق است. که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

las4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

greenparkis1jpg.jpg

هتل گرین پارک تکسیم استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در میدان تکسیم استانبول که از مهم ترین میدان های این شهر می باشد ساخته شده است. سال ساخت این هتل 1995 میلادی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

greenparkis2jpg.jpg

امکانات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

greenparkis3jpg.jpg

هتل گرین پارک تکسیم استانبول دارای 8 طبقه و 81 اتاق و 6 سوئیت را دارا می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون و .... اشاره کرد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول نوروز 96 در این رستوران ها طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

greenparkis4jpg.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبول نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

grnd1.jpg

هتل گرند هیلاریوم استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در معروف ترین منطقه استانبول در شهر کاپی ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی با فرودگاه آتاتورک حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل موقعیت خوبی به دلیل نزدیک بودن به مراکز تاریخی و توریستی استانبول دارد که گردشگران تور استانبول می تواند با انتخاب این هتل به همه مراکز گردشگری و ... در استانبول دسترسی داشته باشند.

grnd2.jpg

 امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

grnd3.jpg

از جمله امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول این هتل دارای 74 اتاق با دکوراسیون خاصی طراحی شده است که امکانات آن : تلویزیون ، مبلمان شیک و راحت و... این هتل دارای یک رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول می باشد.

grnd4.jpg

grnd5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون پارکسا استانبول

 hil1.gif

هتل هیلتون پارکسا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که که در سال 1990 میلادی در بشیکتاش در 8 طبقه با حدود 117 باب اتاق و سوییت با نمایی زیبا از تنگه بسفر ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 30 کیلومتر و تا اماکن تاریخی مانند برج گالاتا ، میدان تکسیم و... حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در دو دوره یکی در سال 2000 و یکی در سال 2010 بازسازی شذه است. گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

hil2.gif

hil3.gif

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل فرونیا استانبول

fer1.jpg

fer2.jpg

هتل فرونیا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 15 کیلومتر و تا میدان تکسیم که یکی از جاذبه های گردشگری استانبول نیز می باشد حدودا 5 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش و به یاد ماندنی را در کنار خانواده خود تجربه کند.

fer3.jpg

امکانات هتل فرونیا استانبول :

fer4.jpg

از جمله امکانات هتل فرونیا استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار ، اینترنت بی سیم ، تلفن ، گاو صندوق ، صندوق امانات و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول می باشد.

fer5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.