neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیرهکیش اشاره کرد که نهال های آن در سال 1373 کاشته شده است.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

غواصی در جزیره کیش

 

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

 

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین و پر بازدید ترین مکان های دیدنی کیش می باشدکه هر ساله گردشگران تور کیش زیادی برای بازدید به این اسکله تفریحی می آیند. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.