neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های دبی

هتل سوفتیل دبی

softil2.jpg

هتل سوفتیل دبی یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه ساحلی جمیرا ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا اینترنت و مدیا سیتی 5 دقیقه تا منطقه جبل علی با ماشین حدودا 10 دقیقه تا تفریحگاه ساحلی حدودا 2 کیلومتر تا مارینا 15 دقیقه تا مرکز خرید برج خلیفه 25 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلو متر فاصله دارد. اتاق های این هتل بصورت بسیار زیبا و شیک چیده شده است و تمامی اتاق های دارای wi fi رایگان ، مینی بار ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، تلفن و... می باشد که گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

softil1.jpg

امکانات هتل سوفتیل دبی :

softil.jpg

از جمله امکانات هتل سوفتیل دبی می توان به 3 استخر ، سیستم تهویه ، اینترنت ، ساحل اختصاصی ، سالن کنفرانس ، با رو مینی بار ، گاو صندوق ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، آرایشگاه ، باشگاه ، سونا و جکوزی ، رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اتاق ماساژ ، زمین تنیس ، لباسشویی و اتوکشی و خشکشویی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگرانتور دبی نوروز 96 می باشد.

softil4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گالریا رزیدنس دبی

galeriya1.jpg

هتل گالریا رزیدنس دبی یکی از هتل های شیک 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره قرار دارد. اتاق های این هتل زیبا حدودا 370 واحد شیک و زیبا می باشد که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت ،رستوران که انواع غذاهای بین المللی در آن طبخ می شود. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه بین المللی دبی حدودا 13 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شارجه 36 کیلومتر و همچنین مرکز تجارت جهانی دبی 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای باشگاه های ایروبیک ، بدنسازی ، تنیس ، سونا ، استخر و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

galeriya2.jpg

galeriya3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل شانگری لا دبی

dob1.jpeg

 هتل شانگری لا دبی یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که از نظر موقعیت مکانی در جای مناسبی قرار دارد. یکی از مزیت های این هتل در مرکز شهر بودن آن است ک هوسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی حدودا 45 دقیقه ، و تا مرکز کنوانسیون بین المللی 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. تعداد اتاق های این هتل حدودا 705 اتاق استاندارد می باشد که بسیار زیبا و رویایی می باشد. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

dob4.jpg

امکانات هتل شانگری لا دبی :

dob5.jpg

از جمله امکانات هتل شانگری لا دبی می توان به مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، تهویه هوا ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی نوروز 96 می باشد.

dob2.jpg

dob3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه جمیرا ساخته شده است. این هتل شیک در سواحل شنی جمیرا واقع شده است. سرویس دهی این هتل مجلل BB می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد. از نظر موقعیت مکانی این هتل تا مرکز شهر 20 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر ، ، تا امارت مل و بازار ابن بطوطه 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 295 اتاق می باشد که اتاق ها شامل دلوکس ، اجرایی ، خانوادگی ، رویال و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی :

movenpick-hotel-dubai2.jpg

از جمله امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، استخر ، یخچال ، مینی بار ، تلفن و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل لند مارک گرند دبی

grnd1.jpg

grnd4.jpg

هتل لند مارک گرند دبی یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد این هتل در خیابان دیره که دارای 1750 تا اتاق می  باشد تمام اتاق های هتل مجهز به ماهواره ، یخچال ، تلویزیون ، حمام ، مینی بار ، چای ساز و قهوه ساز با تخت های راحتی و دکوراسیون بسیار زیبا و مدرن می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی روبروی مرکز خرید الغدیر می باشد فاصلهاین هتل تا ایستگاه منرو یونین 92 متر می باشد این هتل دارای 2 رستوران می باشد که در یکی از آنها صبحانه طبخ می شود و در رستوران دیگر غذاهای خاص بین المللی سرو می شود. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده  خود  تجربه کنند.

grnd3.jpg

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

grnd5.jpg

grnd2.jpg

امکانات هتل لند مارک گرند دبی استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل ، شاتل فرودگاه ، فکس، کپی، مرکز  بیزنس و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

grnd6.jpg

grnd3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.