neettantaly

neettantaly

neettantaly

neettantaly

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل چهار ستاره نظر بیچ در مرکز شهر انتالیا واقع شده و یکی از چهار ستاره های خوب این شهر برای مسافران تور آنتالیا است. خدمات درجه یک این هتل به صورت آل alll بوده و صبحانه ، ناهار،شام ،میان وعده ها و نوشیدنی ها در این هتل برای مسافران به صورت رایگان سرو میگردد. هتل نظر بیچ در نزدیکی دریا قرار دارد و منظره خوبی برای ثبت خاطرات سفر را دارا می باشد. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای با مرکز شهر انتالیا و 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. استخر ، سونا ، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام از امکانات دیگر این هتل برای مسافران تور آنتالیا هستند. موقیعت هتل نظر بیچ آنتالیا طوری ست که  در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است  و تا آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد . فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس ۲۵۵ کیلومتر میباشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا است. هتل نظر بیچ آنتالیا دارای منظره کوه و دریا بوده و تا مراکز خرید آنتالیا نه کیلومتر فاصله دارد. هتل نظر بیچ آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد میباشد که تمامی اتاقهای هتل نظر بیچ آنتالیا مجهز به مینی بار، بالکن، تلویزیون ، اینترنت، سیستم تهویه هوا و سیستم حرارتی و برودتی میباشد همچنین تمامی اتاقها با منظره دریا و یا باغ میباشند. امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بار میشود ، همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند. عکسهای هتل نظر بیچ آنتالیا این امکانات را به نمایش می گذارد. این هتل مهمان نوازی اصیل خانواده های ترکیه ای را دارد و غذاهای خانگی ارائه می دهد. اتاق های آن بسیار تمیز و راحت هستند. صاحبان و کارکنان بسیار صمیمی دارد.

عکس ها و امکانات هتل نظر بیچ آنتالیا

رستوران,گاو صندوق,ساحل اختصاصی,تراس,باغچه,روزنامه,رستوران,سرسره آبی,باشگاه بدنسازی,سونا,جکوزی,حمام ترکی,فکس/فتوکپی,خشکشویی,اسانسور و....

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل پریما آنتالیا

3492836.jpg

هتل پریما آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است که درفاصله 50 متری ساحل مدیترانه، آبشارهای دودن حدود 3 کیلومتر، 5 کیلومتری مرکز شهر و 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد ودارای ساحل اختصاصی، استخر فضای باز و وای فای رایگان می باشد. از مزیت های این هتل میتوان به پارکینگ رایگانی که نزدیک به هتل است و همچنین خدمات ترانسفر به دریا را که دوبار در روز به صورت رایگان است، اشاره کرد و آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل پریما آنتالیا

هتل پریما آنتالیا دارای 68 اتاق با امکاناتی نظیرسیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک، حمام با دوش، سشوار و بالکنی خصوصی با مناظرزیبای دریای مدیترانه می باشد. همچنین خدماتی همچون ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی)، تبادل ارز، خدمات کپی و ارسال فکس، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، اتو کشیدن البسه، کافی شاپ، آسانسور، حمام آب گرم، اتاق مخصوص کشیدن سیگار، لاندری، ریلکسیشن با ماساژ، رستوران با منو غذاهای ترکیه ای و بین المللی، اجاره ماشین و آمادگی پذیرش 24 ساعته از شما مسافرین تور آنتالیا می باشد.

 

436bbad9_c_1-min.jpg

image_13931212782_prima-hotel-antalya-9.jpg

 

هتل گرین مکس بلک آنتالیا .gif.gif.gif.gif.gifGreen max chervo Hotel

هتل گرین مکس بلک آنتالیا در سال 2000 ساخته شده است. هتلی زیبا از هتل های آنتالیا در منطقه زیبای بلک است که دارای یک محیط سرسبز با درختان انبوه در کنار ساحل چشم هر گزدشگر تور آنتالیا را متحیر میکند . نام قبلی این هتل چروو کلاب سیرنا بوده است رزرو هتل گرین مکس را به دوستانتان پیشنهاد کنید. این هتل دارای مرکز ورزشی ، استخر می باشد.

images_1.jpg

images_3.jpg

عکس ها و امکانات هتل گرین مکس بلک آنتالیا

رستورانگاو صندوقساحل اختصاصیتراسبار,تهویه هوا,استخر روبازاستخر سرپوشیدهسرگرمی های آبیپارک آبیاستخر کودکانسرسره آبیساحل اختصاصیزمین فوتبالباشگاه بدنسازیسوناجکوزیماساژ,فکس/فتوکپیخشکشوییتبدیل ارزاسانسور و....

images_2.jpg

images_4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا

ramadaresort1.jpg

هتل رامادا ریزورت لارا (RAMADA RESORT LARA) درآکسو یکی از مناطق لارا در شهر آنتالیا می باشد و در دامنه کوهستان TAURUS واقع شده است که بر جاذبه های این هتل افزوده است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده است و به صورت دو ساختمان مجزا ازهم بنا شده است که ایستگاه اتوبوس و دلموش در روبروی هتل قرار دارد. هتل لوکس و شیک رامادا ریزورت لارا در فصل تابستان (مارس تا آوریل) به صورت UALL و در فصل زمستان (آوریل تا مارس) به صورت ALL به میزبان شما مسافرین عزیز تور آنتالیا می باشد. یکی از مزیت های هتل رامادا ریزورت لارا فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهرمی باشد که 15 دقیقه زمان میبرد.از امکانات بی نظیر این هتل می توان به ساحل شنی  آن که اختصاصی است اشاره کرد که وسعت آن 30 هزار متر مربع می باشد و تا هتل 330 متر فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

تعداد اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا 380 می باشد و تمامی امکانات یک هتل لوکس از جمله مینی‌بار، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، اتصال اینترنتی، گرمایش مرکزی، حمام، میز توالت، سشوار و بالکن را دارا می باشد.

ramadaresort3.jpg

ramadaresort5.jpg

همچنین مجهز به 8 رستوران شامل: رستوران MOOD (طبق ساعت تعیین شده از سوی هتل)، آلاکارته ایتالیایی VERONA (غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند)، آلاکارته FISH INN (غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند)، ASIAN ( غذاهای آسیایی سرو می‌کند)، OTTOMAN، BBQ، TOPAS، BASTA PASTA می باشد تا شما مسافران تور آنتالیا با استفاده از این امکانات سفر بی نظیری را پشت سر بگذرانید.

ramadaresort6.jpg

  • ramadaresort10.jpg

  • از امکانات دیگر هتل کافه( کنار استخر، INDIGO DISCO،  لابی، ساحلی ، PIER)، صندوق امانات ، خدمات معلولین، ماساژ، جکوزی، سونا، اتاق بازی، استخر روباز و سرپوشیده، نگهداری و زمین بازی کودک، تهویه مطبوع و ترنسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.

  ramadaresort9.jpg

 ramadaresort8.jpg

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

-توپکاپی5.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 -توپکاپی6.jpg

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

-توپکاپی1.jpg

امکانات اتاق ها :

-توپکاپی4.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.